Svi znamo da Super Bowl nema toliko veze s nogometom koliko s ekstravagantnim reklamama na koje se troše milijunski budžeti. Tako je Kim Kardashian snimila reklamu za 'T-mobile', koja će se prikazati na Super Bowlu.
Poanta je apelirati na korisnike da iskoriste novu mogućnost ovog operatera te sačuvaju sve svoje podatke.
U reklami Kim pozira i pravi selfieje na sve moguće načine (kako vjerojatno svakodnevno i inače radi). #KimDataStash je reklama u kojoj se starleta podsmjehuje sama sebi, istovremeno prodajući mobilne pakete ove tvrtke.
Kad je za magazin People pričala o novom projektu, rekla je: "U reklami ima dosta moje osobnosti", ili kako naše zvijezde kažu - personalityja.
Reality zvijezda se vjerojatno trudila u reklami prikazati kako ona zaista slika selfieje.
"Ja skijam, idem na tečaj tenisa. U reklami zaista ima nekih detalja iz mog života za koje ljudi ne znaju", otkrila je Kim.