U samo tjedan dana spot za novu pjesmu Amela Ćurića ('Te zime') na Yotubeu je pogledalo gotovo dva milijuna ljudi!
U šali nam priznaje da se za spotpošteno i nasmrzavao.Bjelašnicu pokraj Sarajeva i ekstremno hladne uvjete,nešto je što će zauvijek pamtiti.
"Za dobar spot spreman sam se žrtvovati, učinitištogodtreba paljudi, producenti koji rade te spotove obično kažu da vole surađivatisamnom. Ako mi kažu, da skočim s drveta, ja ću to i učiniti", u smijehu nam priznaje Amel.
Iako i spot privlači brojne poglede znatiželjnika, pjesma je ta u koju Amel polaže velike nade. S razlogom, kaže, nikad nije bio ponosniji.
"Moderna je, baš onako s nekim prizvukom i retro fazonom podsjeca na80-e što je očigledno ljudima falilo na ovim prostorima", rekao je.
A poučen iskustvom, znao je da mora pametno odigrati glazbeni plan nakon pobjede u X Factoru. Odlučno je znao što želi, i možda još važnije, kada to želi.
"Sebi sam zacrtao striktno neke planove što želim ispuniti u godinu dana nakon pobjede da bi sve to na kraju imalo smisla, da ne bi pao u zaborav kao što po tradiciji biva spobjednicima ili učesnicima realityja, dodušene u svijetu nego samo kod nas", kaže Amel.
Tako je to na ovim prostorima. A baš ta ista balkanska prostranstva Amel obilazi zbog brojnih koncerata. Uhvatili smo ga u Splitu, ali odmah nakon gaže krenuo je put Beograda. Taj, ponekad najnaporniji dio glazbenbog posla mu i najteže pada.Alikukanja nema.
"Putujem autom, zrakoplovom, kakogod treba, i to mi je nekako najteži dioposla, taj umor od putovanja je gori nego sami nastupi, koncerti. Ipak, i to je bolje nego neki fizički posao", priznaje Amel.
Zato će se svi složiti da simpatičnog Bosanca čeka blistava karijera. Kako ga je krenulo, ovi milijuni na Youtbeusamo su početak.