"Za smrt nema vremena", najnoviji film serijala o Jamesu Bondu, zaradio je na početku prikazivanjau SAD-u56 milijuna dolara, što je nešto manje od očekivanja i svjedočida se čak i jedanod najslavnijih filmskih brendovamora boriti na tržištu koje je nakon pandemije pretrpjelo radikalne promjene.
Najnoviji film o tajnom agentu 007 trebao je prema procjenama u prva tri dana prikazivanja zaraditi 60 do 70 milijuna dolara. Premda zarada od 56 milijuna nije tako loša, ukupna zarada za vikend trebala je biti veća jer je film dobio dobre kritike i posljednji je film s Danielom Craigom u ulozi tajnog agenta.
Ovakva zarada na početku prikazivanja bila bi za neke filmove velik uspjeh, napose u vrijeme pandemije, ali "Za smrt nema vremena" nije običan film. Na njegovo je snimanje potrošeno 250 milijuna dolara, bez troškova marketinga koji iznose više od 100 milijuna. Dodajte tomu desetke milijuna zbog kašnjenja jer je film trebao izaći u travnju 2020. prije nego mu je pandemija poremetila planove.
Filmski stručnjaci ocjenjuju da bi ovaj film samo od prikazivanja u svjetskim kinima trebao zaraditi barem 800 milijuna dolara.
Kada je riječ o Bondu, franšiza ima brojne marketinške partnere poput Rolexa, Aston Martina i drugih koji bi mogli pomoći da se ublaže mogući gubici.