Irina Shayk i Bella Hadid zvijezde su nove Moschino kampanje za proljeće 2021. godine.
Djevojke u kampanji glume marionete, odnosno lutke na koncu, a snimio ih je poznati fotograf Steven Meisel . Za Bellu su odabrani zlatni tonovi, dok je Irina zasjala u tamnijim, a zbog ova dva imena kampanja je privukla veliku pozornost.
Irina je nedavno napunila 35 godina, a mnogi se slažu da je i dalje jedna od najljepših žena na svijetu koja izgleda bolje i od puno mlađih kolegica. Također, Irina navodno ništa nije radila na sebi, što dokazujunjezine fotografije iz daleke, ruske prošlosti kada je imala jednako malen nos i pune usne.
S druge strane, Bella je još drži titulu " najljepše žene svijeta", no mnogi su time frustrirani, jer izgled u potpunosti duguje plastičnim operacijama, iako ih ne priznaje. Zatezala je podočnjake, stanjivala bradu i nos te povećavala usne, što dokazuju njezine stare fotografije, ali o svemu mudro šuti te se pravi da nema pojma o čemu pričaju.
Također, Irina je otkrivena sasvim slučajno s 19 godina, a u Barcelonu i Pariz stigla je kao siromašna djevojka iz malog gradića u Rusiji koja nije imala nimalo sretno djetinjstvo. Naime, otac joj je preminuo od upale pluća kada je imala svega 14 godina, a njezina majka radila je tri posla kako bi othranila i školovala nju i sestru Tatianu.
I sama Irina je radila u vrtu udaljenom 30 minuta od kuće, no kako sama kaže, ničega se ne srami, jer ju je sve to naučilo da cijeni ono što ima danas i za što se ipak morala naraditi.Nakon rođenja kćerkice zaposlenija je no ikad, no nikada ne radi jedan posao više od sedam dana u komadu kako bi se posvetila malenoj Lei.
S druge strane, 24-godišnja Bella status supermodela zaradila je slavnim prezimenom, jer mama Yolanda je reality zvijezda, a i njezina starija sestra Gigi već je osvojila modni svijet kada je Bella počinjala.
Osim toga, Bella je u startu imala milijune sljedbenika na Instagramu zbog čega je još zanimljivija brendovima i dizajnerima, baš poput svojih prijateljica Kendall Jenner i Hailey Bieber , koji tako dobivaju dodatni publicitet. Radi se o popularnim curama s vojskama obožavatelja koji slijepo kupuju sve što one nose i reklamiraju.
Pošteno ili ne, tako to danas ide.