Ostalo

Otkrila mračnu stranu svojih objava na Instagramu pa krenula u konačni obračun s društvenim mrežama

Tinejdžerica koja se proslavila na Instagramu, Essena O'Neill, odlučila je dići glas protiv društvenih mreža

vijesti.hr
03.11.2015 16:41

Essena O'Neill po mnogima je uspješna internetska zvijezda iako joj je tek 18 godina, no stvari iza objektiva su drastično drugačije.

Prikupila je preko 500.000 sljedbenika na Instagramu, a zarađivala je pozamašne svote reklamirajući odjevne predmete poznatih marki. Usto, dobivala je pozive velikih modnih agencija te se kretala u visokom društvu. Ipak, sve ima svoju cijenu, pa je zato odlučila otkriti pravu istinu svega toga.

"Društvene mreže nisu realan život", napisala je na Instagramu, te otkrila da joj je za neke slike trebalo i do 100 pokušaja kako bi trbuh ispao ravan, prsa istaknuta, a lice savršeno.

Kako bi trbuh bio ravan, Essena nije jela po cijeli dan, a sve to kako bi impresionirala svoje fanove, samim time i zaradila novac od raznih brandova.

Ipak, odlučila je nešto po tom pitanju promijeniti, pa je osnovala stranicu 'Let's Be Game Changers' (Budimo oni koji mijenjaju igru). Odlučila je dići glas protiv društvenih mreža i rasvijetliti fantaziju virtualnog svijeta.

"Da, napustila sam sve društvene mreže. Imala sam više od 570.000 sljedbenika na Instagramu, 250.000 na Youtubeu, isto toliko na mreži Tumblr i preko 60 000 prosječno pregleda na Snapchatu. Tumblr i Snapchat potpuno sam ugasila. Instagram nalog ostavila sam da pokažem surovu i ponekad smiješnu stvarnost, i to pod hashtagom #goals. To što sam obrisala ove aplikacije s mobilnog telefona jedna je od stvari koja me je najviše osnažila i oslobodila", napisala je Essena na web stranici.
Pri tome je Kritizirala brendove koji su je plaćali da im bude model, i to riječima: "Mi smo generacija kojoj je usađena misao da samo moramo trošiti i konzumirati, bez svijesti odakle sve dolazi i kuda odlazi".

Mlada australijska zvijezda obrisala je sve slike s Instagrama, a neke je odlučila ostaviti kako bi razbila mitove o savršenoj djevojci u harmoničnom i luksuznom svijetu. Također, otkrila je da mnoge slike uopće nisu nastale spontano, već su ih naručile razne kompanije.

Njen Instagram profil ima novu kratku biografiju, odnosno novi moto: "Društveni mediji nisu stvaran život".

Također, širi svoju misiju o kritici društvenih mreža i putem videa.

Što vi mislite, je li licemjerno to što je svejedno iskoristila društvene mreže za obračun protiv istih? Je li u pitanju još jedna od njezinih laži?

Za prikaz nam je potreban tvoj pristanak za umetanje sadržaja s društvenih mreža i trećih pružatelja usluga.