Prije tri mjeseca Nina Badrić nam je priznala da nema pojma o Eurosongu, ali danas su stvari potpuno drukčije. Kad je objavila da mora operirati glasnice i doznala da je narod u panici zbog njezine izvedbe u Azerbajdžanu, shvatila je da je plasman na Eurosongu pravo nacionalno pitanje.
Iako Nebo na eurovizijskim kladionicama ne kotira sjajno, Nina je po broju klikova na YouTubeu pregazila Željka Joksimovića , koji barem na Balkanu slovi za favorita ovogodišnjeg natjecanja. Ipak, Ninu ne pale ni kladionice ni klikovi.
Izazov je bila i operacija glasnica na koju je Nina morala otići usred priprema za Eurosong, a nedugo nakon operacije s novim se glasom uputila u Milano na snimanje velikog modnog editorijala, ali i nove verzije spota za pjesmu "I'm So Excited", koja ju je u toj zemlji proslavila sredinom devedesetih.
Volja je tu, još samo da to toliko spominjano Nebo sve posloži u Nininu korist. Nakon Eurosonga u planu je promocija albuma, koja bi je, kako dozanjemo, mogla dovesti i od velikog, dugoočekivanog koncerta u zagrebačkoj Areni!