Modna kuća Dior još jednom je osvojila svijet novom reklamom za svoj popularni parfem.
Ulogu u novoj kampanji 'J'Adore' ponovno su povjerili prekrasnoj Charlize Theron , koja je 'posudila' svoje tijelo od milijardu dolara prestižnom pariškom brendu, čije je zaštitno lice već 11 godina.
Ovoga puta, u zlatnoj Diorovoj haljini nije prošetala mračnim ulicama grada, već sunačnom plažom. Pri tome je iz mora izašla poput grčke boginje, a za nju je malo reći da je zanosna, slažu se i Francuzi. Zato su ovu kampanju nazvali 'Gold' - zlatna.
"U novom svijetu je sve moguće. Budućnost je svijetla, budućnost je zlatna, budućnost je - žena. Prošlost može biti lijepa, ali to je samo sjećanje, ne i mjesto za život. Stvorire vlastitu priču, sad je pravo vrijeme za to. I idite prema svjetlosti. Budućnost je zlato, obožavam Dior (J'adore Dior)", izgovorila je Charlize u prethodnoj reklami.
Ovoga puta je bila kratka, ali isto efektna:
"Voda, Zemlja, Sunce... i ja. Mi smo Zlato".
Poziv od Diora zgodna Južnoafrikanka je dobila neposredno nakon snimanja filma 'Monstrum', za koji je 2003. nagrađena Oscarom i ostalim nagradama.
"To je bilo, sjećate se, ono čudovište koje je imalo malo toga zajedničkog sa ženom koja treba biti simbol jednog velikog kozmetičkog i modnog brenda. Ali bili su uporni, željeli su baš 'tu' djevojku", rekla je glumica.
I nisu pogriješili. Charlize Theron zaista jest holivudska boginja novog doba.