Ostalo

Prelijepa glumica zabranjena jer je savršena

Oglas za L'Orealovu kremu protiv bora s prelijepom oskarovkom Rachel Weisz ipak je pretjeran, zaključili su stručnjaci za reklamne standarde.

S.K. - Hina
01.02.2012 18:45

Prema pisanju Guardiana u srijedu, stručnjaci za reklamne strandarde zabraniti će L'Orealovu reklamu za kremu protiv bora u kojoj glumi Rachel Weisz , koja navodno navodi na krive zaključke.

Uprava za standarde u reklamiranju ASA ocijenila je da se taj oglas više ne smije pojaviti u sadašnjem obliku.

Naime, rekla za Revitalift Repair 10 u crno-bijeloj tehnici prikazano je stvarno lice Rachel Weisz, a nakon što upotrijebi 'čudotvornu' kremu, lice joj postaje baršunasto i bez ikakve nepravilnosti.

"Koža vam je glatka, ten bez nepravilnosti. To nije facelift, to je Revitalift", kaže glumica u reklami.

Na temelju pritužbe zastupnice liberalnih demokrata u britanskome parlamentu Jo Swinson , uprava je objavila da je slika lica Rachel Weisz u postprodukciji izmijenjena te da je 'njezina put znatno promijenjena da bi izgledala glatka i ravnomjerna' te da u 'zabludu dovodi pretjerana tvrdnja o djelotvornosti proizvoda'.

Swinson, jedna od utemeljiteljica Kampanje Body Confidence , lani se uspješno potužila ASA-i na digitalno popravljanje fotografija Julie Roberts za Lancomeov tekući puder Teint Miracle , te slika Christy Turlington za Maybellineov tekući puder The Eraser .

"Industrija ljepote i oglašavanje moraju prestati lažnim prikazima otimati novac kupcima. Oglašavanje mora postati raznolikije: različite boje kože, oblici tijela, veličine i dobi. Studije pokazuju da ljudi od trgovačke marke traže više autentičnosti. Slika može biti poželjna, a da i nije lažirana", rekla je.

Glasnogovornik L'Oreala rekao je kako je tvrtka razočarana što se ASA protivi reklami za Revitalift Repair 10.

"Mi ne držimo da reklama pretjeruje s učinkom koji se može ostvariti upotrebom toga proizvoda", piše Guardian.

ASA je L'Orealu preporučila da se pobrine da 'ne bude postprodukcije koja bi pogrešno predstavila rezultate koji se mogu postići upotrebom reklamiranog proizvoda'.