Ostalo

Rihanna postala zaštitno lice sportskog brenda

Rihanna i Puma su potpisali višegodišnji ugovor kojim će barbadoška pjevačica, glazbena producentica, spisateljica tekstova i glumica postati ambasadorica brenda.

M.B. - HINA
17.12.2014 07:49

Slavna pop pjevačica Rihanna postala je kreativna direktorica ženske linije Pume, objavili su iz ovog njemačkog proizvođača sportske opreme.

Rihanna i Puma su potpisali višegodišnji ugovor kojim će barbadoška pjevačica, glazbena producentica, spisateljica tekstova i glumica postati ambasadorica brenda, poput sprintera Usaina Bolta i nogometaša Marija Balotellija , ali i izravno utjecati na ženske sportske kolekcije. Bit će uključena i u razne socijalne i medijske sadržaje te maloprodajne događaje.

"Rihanna je prirodan izbor za nas. Njezin globalni profil, njezina karizma i individualnost, njezina ambicija, sve je čini savršenim ambasadorom za naš brend," kazao je izvršni direktor Pume Bjorn Gulden , inače bivši nogometaš.

Puma ovim potezom želi ugrabiti dio 'kolača' tržišnim liderima Nikeu i Adidasu, ali i iskoristiti rastuću prodaju ženske sportske mode. Rast tržišta sportske odjeće, ocjenjuju analitičari, najviše se može zahvaliti povećanju standarda u razvijenim zemljama, sve većoj svijesti o vježbanju, sve većem uključivanju žena u sportske aktivnosti i popularnosti sportske opreme za žene te trenda elegantne i udobne sportske odjeće.