Kada je Rihanna prošlog tjedna predstavilaprvu pop-up trgovinu svog modnog brenda Fenty, pozornost velikog dijela obožavatelja privukle su lutke.
Naime, uz klasične lutke manekenskih proporcija, pjevačica i dizajnerica je postavila lutke s oblinama koje više nalikuju tijelima običnih žena.
Ovo nije prvi poslovni potez kojim je Rihanna pokazala da misli na uključenost svih skupina svojih kupaca. Naime, u svojoj kozmetičkoj liniji 'Fenty Beauty' izbacila je čak 40 nijansi pudera za sve boje kože, a nakon toga je izbacila liniju donjeg rublja koja je uključivala i plus-size veličine.
"Imamo naše fit modele, što je standardna veličina u kojoj dolaze iz tvornica pa dobijete svoje uzorke samo u toj veličini. Ali onda, želim vidjeti kako bi odjeća pristajala na mom tijelu. Želim ju vidjeti na djevojci s oblinama, s jačim bedrima i većom guzom i bokovima", rekla je Rihanna povodom otvaranja trgovine u New Yorku.
Njeni su pratitelji na Twitteru izrazili oduševljenje lutkama iz trgovine te su joj zahvalili što napokon vide svoj tip tijela u izlozima.
"Podržavam to što lutke imaju udubine na bokovima i trbuščić", "Wow, ova je lutka građena baš kao i ja", "Lutka s udubinama na bokovima poput mene! Prvi put vidim ovako nešto! Fenty vlada svijetom", napisale su Rihannine obožavateljice.