Kim Kardashian izdala je prije dva dana još jednu seriju parfema, a ovaj put u 3 esencije snazivima KIMOJI Peach, KIMOJI Cherry i KIMOJI Vibes . Parfemi su napravljeni u obliku emotikona teimaju oblik breskve, trešnje i oblačića.
Cijena parfema je 45 dolara (oko 280 kuna), a Kim je u pet minuta, nakon što je izdala parfem u prodaju, zaradila oko pet milijuna dolara . Zanimljivo je da na reklamiranje nije potrošila ni lipejer je sama sebi najbolja reklama.
Prije ova tri parfema, Kim je izdala svoj prvi koji je digao veliku prašinu jer je oblik bio napravljen po uzoru na njene osebujne obline , nakon čega se javio i Jean Paul Gaultier koji je takav dizajn za svoj parfem iskoristio još 1993. No, bez obzira na probleme, Kim je parfem rasprodalau6 danai zaradila 14 milijuna dolara.
Čini se da ni sad neće bit puno drugačije jer je već u pet minutazaradila pet milijuna dolara, što bi značilo milijun u minuti.