Ostalo

Selena Gomez postala zaštitno lice luksuznog modnog brenda Louis Vutton

Selena nedavno izdala novi album pod nazivom 'Revival', pa je sudjelovanje u modnoj kampanji poslužilo kao dobra promocija albuma

vijesti.hr
21.06.2016 11:00

Mlada pjevačica Selena Gomez nastavlja s uspjesima na svim poljima svoje karijere.

23-godišnja zvijezda glavna je zvijezda nove kampanje ugledne modne kuće Louis Vuitton.

Atraktivnost i zvjezdani status ponukali su direktora kuće Nicholasa Ghesquirea da za taj posao odabere upravo nju. Inače, Selena je Nicholasa upoznala na Met Gali u New Yorku, održanom proteklog mjeseca.

U prilog poslovnoj suradnji išla je i činjenica kako je Selena nedavno izdala novi album pod nazivom 'Revival', pa je sudjelovanje u modnoj kampanji poslužilo kao dobra promocija albuma.

Kolačići

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.