Ostalo

Što to poznati Hrvati i Hrvatice ne plaćaju?

Kažu da je sreća u malim stvarima, a kako naši estradnjaci mogu samo sanjati o milijunskim ugovorima kakve ostvaruju njihove kolege s druge strane Velike bare i ove male stvari za ionako maleno tržište itekako su velike.

RTL
08.11.2013 18:20

Što više zarađuju, to su im troškovi manji. S takvom postavkom nije ni čudo što u Lijepoj našoj svi čeznu za tih famoznih 5 minuta slave koja im donosi gomilu besplatnih stvarčica. Naše zvijezde mogu samo sanjati o šesteroznamenkastim brojkama, ali nije loše uštedjeti par tisuća kuna mjesečno. No, i za taj 'kiki-riki' iznos morate spadati u A ligu ne bi li vas oni koji u doba krize još imaju love - ozbiljno shvatili.

"Mislim da je kriza utjecala na sve, ali još uvijek postoje brendovi i velike kompanije koje si daju truda na nekim eventima, ali je isto tako malo onih koji si to ne mogu priuštiti, pa se sve svede na kanapee i neki sitan poklončić", kaže PR agentica Lana Klingor Mihić .

"Nije loše, zovu vas na razne evente za koje vas dobro plate, dođete se besplatno napiti i najesti", dodaje Neven Ciganović , društveni kroničar.

U glamuroznom svijetu izgled je na prvom mjestu, a svi jako dobro znamo koliko koštaju tretmani uljepšavanja, pa ni ne čudi da poznati štede i na toj fronti. Za besplatne će stvari pred kamerama raditi svašta. Od besplatnih zubiju, osvježenog botox čela, eliminacije sala... sve prolazi, a za promociju istog jako brzo usvoje i stručnu terminologiju.

Izlazak na event bez savršene frizure ne dolazi u obzir, ali i njegovana kosa je besplatna samo u slučaju najboljih, jer klijente sigurno neće privući zvijezde upitna morala.

"Ja to ne bih nazvala besplatnim frizurama nego poslovnim odnosom.. idu i određene beneficije", kaže Nikolina Kisić Mamić, vlasnica frizerskog salona.

A vole naše zvijezde i kvalitetnu odjeću, no rijetki su oni koji je uistinu i kupuju. Posuđivanje u svrhu reklame sve je češća deviza.

"Oni koje bi ja htjela, ti ne poklanjaju", otkriva nam Vlatka Pokos .

No i modni su kreatori postali jako izbirljivi. Matija Vuica, za čijim glamuroznim haljinama pate mnogi, suradnje je srezala na minimum. Ali je i pogodila prave ljude za to. Njezina haljina na Severini dobila je više medijskog prostora od srpskog kraljevskog para koji je ugostio i nju i njezinu haljinu.

U ovo doba kada zbog krize poznati na evente dolaze zbog šampanjca i kanapea najsretnijima se mogu smatrati oni koji na korištenje dobiju sponzorske automobile. Korist je dvostruka, ušteda od nekoliko desetaka tisuća eura i izbjegavanje plaćanja kazni.

Kažu da je sreća u malim stvarima, a kako naši estradnjaci mogu samo sanjati o milijunskim ugovorima kakve ostvaruju njihove kolege s druge strane Velike bare i ove male stvari za ionako maleno tržište itekako su velike.