ZAGREB - Kanadski indie rock bend Arcade Fire potvrdio jedolazak na iduće izdanje INmusic festivala, koje će se održati od 19. do 21. lipnja na zagrebačkom Jarunu, što će biti i jedno od njihovih prvih europskih predstavljanjanovog,petog studijskog albuma.
"Teško je u ovako ranoj fazi festivala dobiti potvrdu jednog tako velikog benda, no to govori i da je naša reputacija sve bolja među velikim svjetskim bendovima", rekao je čelni čovjek INmusica Zoran Marić na konferenciji za novinare.
Dodao je kako je Arcade Fire za iduće ljeto potvrdio još samo nastup na Isle of Wight festivalu, o čijoj reputaciji dovoljno govori podatakda mu je organizator John Giddins , jedan od najznačajnijih ljudi glazbene industrije, agent Rolling Stonesa , Madonne , grupe U2 i Davida Bowiea .
Arcade Fire, bend kojega je upravo Bowie otkrio i predstavio svijetu, te s njima surađivao na albumu "Reflektor", već je nastupio u Zagrebu - 2011. na INmusic festivalu.
Montrealski glazbenici opisuju se kao "energični, topli, inovativni i nepredvidljivi" glazbeni sastav, danas jedan od najcjenjenijih na sceni.
"Tu kanadsku indie rock šestorku povezali su unikatni talenti iz kojih proizlazi osebujan zvuk, sinergija tekstova pjesama i glazbe te eksperimentiranje s bossa novom, elektronikom, punkom, popom, rockom i mnogim drugim glazbenim žanrovima", ističu organizatori, dodajući kako je zbog širokog spektra glazbenih instrumenata, od ksilofona, francuskog roga, viole, do harfe i mandoline,njihova glazba !briljantna, katarzična, romantična i topla, ali često i melankolična!.
U diskografiji benda zasad su četiri studijska albuma, a među brojnim nagradamaGrammy iz 2011. za najbolji album i Brit Awards za najbolji album i najbolji bend.
Uz objavu prvog headlinera 12. izdanja INmusica, Marić je podsjetio na pozitivne rezultate festivala u kontekstu Zagreba i Hrvatske. "Imali smo posjetitelje iz pedesetak zemalja, koji su ostvarili 30 do 40 tisuća noćenja, što je u nekim prihodimaviše od 20 milijuna kunakada se računa potrošnjaprosječnog posjetitelja, a prema našim ispitivanjima njih 95 posto dolazi u Zagreb isključivo zbog festivala", istaknuo je.
Marić je zahvalio sponzorima, Ožujskom pivu i OTP banci što pomažu da festival opstaje i napreduje na konkurentnoj međunarodnoj sceni, no očekuje da ih adekvatno poprate i nadležne institucije u Hrvatskoj.
Predstavio je i blagdanski paket, priređen sa željom da publika živi s festivalom gotovo cijele godine, i smatra ga idealnim blagdanskim darom. "Namjera festivala je da nismo samo entertainment nego kultura koja u sebi ima i prosvjetiteljski element", ustvrdio je.
Blagdanski paketi sadrže dvije limenke piva, vaučer od sto kuna za izradu ili nadopunu MasterCard beskontaktne prepaid kartice OTP banke, festivalsku majicu s originalnim dizajnom i trodnevnu festivalsku ulaznicu za dvanaesto izdanje festivala.