Raširio se na modne piste diljem svijeta, a on je rijedak muški model čije ime se zaista pamti. On je David Gandy .
Odim što je jedan od najtraženijih muških modela,dokazao je kako zna više od poziranja u hlačama i donjem rublju kupivši jedan brend obuće. Usto, prošle je godine dobio prestižnu nagradu časopisa GQ te je proglašen muškarcem godine po izboru urednika španjolskog izdanja.
No, prema njegovim riječima, njegovi golišavi dani su odbrojani jer želi dati priliku novim imenima.
Kao što njegove vjerne obožavateljice zasigurno već znaju, David već neko vrijeme uspješno dizajnira vlastitu kolekciju donjeg rublja, čije je i zaštitno lice. Ipak, odlučio je mlađim naraštajima prepustiti modnu scenu.
"Želim mladim britanskim modelima dati priliku, kakvu sam i ja imao", otkrio je za Vogue.
Osvrnuo se i na svoju 'muškost' te naglasio kako ne voli previše pričati o toj temi.
"Ne volim se fotošopirati, mislim da se to danas prečesto radi. Uvijek kažem da sve treba zadržati onako kako jest, muškarac treba biti muškarac", rekao je Gandy. A mi mu vjerujemo.
Karijeru je započeo pojavivši se u reklami za parfem Dolce & Gabbane, 'Light Blue', a otada mu je karijera išla uzlaznom putanjom.
David tvrdi da mu često nedostaje samopouzdanja i da je veoma samokritičan iako bi mu mnogi muškarci pozavidjeli na izgledu.
Iako je prisutan na društvenim mrežama, o njegovoj se intimi zna jako malo.
Uz manekenstvo koje napušta, pisao je i blog za britanski Vogue, a reklamirao je mnoge poznate brendove poput Dolce & Gabbane, Hugo Bossa, Caroline Herrere, Massima Duttija, Zare, Marks and Spencera. Bio je i predstavnik brenda Johnny Walker.