U finalnoj emisiji druge sezone zabavnog showa Superpar" titulu najboljih odnijeli su Ratka i Gordon, a put ka pobjedi bio je TV sadržaj koji je posebno zainteresirao gledatelje u ciljnoj skupini 18-49. Tako je prema neslužbenim podacima finalna emisija ostvarila udio u gledanosti od 27,22% čime je to ujedno bio i najgledaniji sadržaj u toj ciljnoj skupini na svim nacionalnim televizijama, u prime time-u u petak, 16. listopada.
Kroz zabavne emisije, zadatke i nerijetko, partnerske svađe, gledatelje je vodio jedan od omiljenih glumaca regije, Enis Bešlagić, a druga sezona showa pokazala se i kao jedan od najatraktivnijih sadržaja na društvenim mrežama kojeg je publika obožavala komentirati.
Svi oni koji su željni avanture, novih iskustava i testiranja vlastitih granica mogu se već sad prijaviti za treću sezonu showa na stranici: https://www.rtl.hr/tv/prijave/
Izvor: AGB Nielsen