Baš kako je Enis i najavio, kandidati druge sezone puno su opuštenije prionuli zadacima, što su gledatelji i prepoznali pa je tako u tekućem tjednu emisija Superpar" najgledanija zabavna emisija u ciljnoj skupini 18-49 na svim nacionalnim televizijama. Naime, emisija je u prve četiri epizode ostvarila prosječni udio u gledanosti od 27%.
Napeti i neizvjesni zadaci prožeti snažnim emocijama posebno su zainteresirali žensku populaciju pa je tako emisija najgledanija i u ciljnoj skupini žene 18-49, gdje je ostvarila udio u gledanosti od 28,83%.
A da će biti pregršt zabave i u narednim epizodama, najbolje najavljuju novi izazovi koji čekaju kandidate. Jedan od njih je i to da će muški partneri iskusiti koliko su zapravo jaki trudovi i kako izgleda porođaj.
Zabava uz Superpar" rezervirana je od ponedjeljka do četvrtka u 21 sat - samo na RTL-u!