Facebook je preplavljen snimkama (poslovnih) ljudi koji trče u svojim domovima i sudjeluju u najvećem trkačkom izazovu na internetu, HT B2Run Challenge #ostanidoma", a među njima našla se i RTL-ova Ana Radišić .
Unazad nekoliko godina, proljeće obilježava HT B2Run – najveće poslovno sportsko okupljanje! No, ove je godine uslijed COVID-19 pandemije situacija uvelike drugačija jer su sve javne manifestacije, pa tako i prve dvije od ukupno četiri HT B2Run utrke - one u Splitu i Rijeci, odgođene za neka bolja vremena. Međutim, organizatori B2Run poslovnih utrka doskočili su i tom izazovu pokrenuvši najveći trkački online izazov HT B2Run Challenge #ostanidoma".
Svi prijavljeni trkači, njihove kolege, prijatelji, obitelji pozvani su da se uključe u izazov, a njihov glavni zadatak je istrčati pet kilometara u svome domu! Nakon istrčanog izazova, pretrčane kilometre i kratki video objavljuju na svom Facebook profilu pod zajedničkom oznakom #HTB2RunChallenge_ostanidoma. Ovaj događaj organiziran je s jednim isključivim ciljem – potaknuti poslovnu javnost na izazov kojim će, osim zabave, u izolaciji vlastitog doma, istovremeno raditi na svom – fizičkom i mentalnom – zdravlju te se pokrenuti i započeti neku dnevnu aktivnost.
Do sada se HT B2Run #ostanidoma izazovu pridružilo gotovo 300 trkača - poslovnjaka koji su u svojim objavama izazvali na sudjelovanje još nekoliko stotina novih, dok se brojka iz sata u sat povećava.
Jednako kao i u poslovnom svijetu, i u našim poslovnim utrkama trenutnu situaciju treba promatrati isključivo kao izazov iz kojeg će izrasti neke nove ideje, projekti. Ograničeni prostorom i uputama Civilnog stožera nismo željeli da se naša aktivna i velika trkačka zajednica koju čini više od 10.000 trkača uspava već smo pred njih postavili izazov i organizirali najveći trening kod kuće" ikada.
U HT B2Run izazovu bitno je samo da ostanete doma i da pretrčite pet kilometara, a vrijeme i rezultat su nebitni!" izjavio je Jurica Barać , organizator HT B2Run utrka i dodao Ovo je samo prva stepenica našeg izazova koju ćemo iz tjedna u tjedan nadograđivati novim izazovima i novim zanimljivostima. Kao generalno finale vidim okupljanje svih naših trkača na ciljnim vratima HT B2Run poslovnih utrka u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu čim se za to stvore prilike jer u ovom je izazovu jednako kao i u poslu važno ne odustati!"
Prva faza HT B2Run izazova Ostani doma" otvorena je do 7. travnja, a sve informacije kao i ostvareno vrijeme trkača dostupni su na internetskim stranicama www.htb2run.hr. Svakog sudionika HT B2Run #ostanidoma izazova koji istrči zadanih pet kilometara u vlastitom domu, bez obzira na vrijeme i rezultat, očekuje medalja te Heineken 0.0 idealan za osvježenje nakon fizičkog treninga!
Pozivam sve zainteresirane da pred sebe postave izazov i uključe se u HT B2Run Challenge #ostanidoma, da ispitaju svoje granice jer vjerujte vrlo je izazovno ali i zabavno pretrčati ne tako dugih" pet kilometara u svome domu te da uz dobru zabavu doprinesu svome zdravlju u izolaciji. Naravno, onaj najvažniji uvjet je #ostanidoma!", pozvao je Barać.
Na ovaj poziv nadovezao se i Bojan Mušćet, koordinator trkačkih aktivnosti u Hrvatskom Telekomu i ambasador B2Run utrka: 'U Hrvatskom Telekomu svjesni smo važnosti svake tjelesne aktivnosti za zdravlje zaposlenika. Stoga pozivamo sve da se odazovu ovom izazovu i umjesto proljetnih HT B2Run utrka u svojim stanovima, kućama, okućnicama, terasama, krovovima i dvorištima otrče tih pet kilometara na sigurnoj razdaljini od ostalih i osvoje medalju'.
Kako HT B2Run #ostanidoma izazov izgleda u stvarnosti možete vidjeti u video prilogu sastavljenom od videa koji je snimila i kao dokaz sudjelovanja poslala nekolicina trkača koji su se prvi odazvali ovom izazovu.