Novosti

Antonija Stupar Jurkin zaštitno lice novog hrvatskog modnog brenda

Press
16.11.2015 17:18

Antonija Stupar Jurkin zaštitno je lice prve modne kampanje branda AMAN . Nakon uspješnog predstavljanja na proteklom BIPAFashion.hr-u, Aman se modnim sladokuscima predstavio i kampanjom ispred koje, za ovu novu zvijezdu na domaćoj modnoj sceni, stoji prekrasna RTL-ova voditeljica.

Antonija Stupar Jurkin u Aman kampanji

Martina i ja smo dugogodišnje kolegice, ali i prijateljice, pa je i do suradnje došlo spontano. Od početka sam znala da ima sjajan talent za modu i drago mi je što se nakon toliko godina rada upustila u ovu avanturu. I drago mi je da je baš mene odabrala kao lice svoje prve kampanje! A što se tiče modela - već sam ponosna vlasnica nekih komada AMANA! Svi komadi su krasni i nosivi i svatko će pronaći nešto što će se uklopiti u njegov stil", kazala je Antonija, koja se kao uspješna mlada žena odlično snašla u ulozi Aman ambasadorice jer je u svakoj prilici i uz sve poslovne i obiteljske obaveze uvijek besprijekorno ženstvena i glamurozna.

Antonija Stupar Jurkin u Aman kampanji

Filozofija branda vrlo je jednostavna, žene se žele lijepo odijevati svaki dan i u svakoj prilici te pritombiti posebne i zamijećene.Aman donosi eleganciju s dozom stava i time otvara prostor osobnom potpisu i transformaciji u stil žene koja ga bira. Aman komade možete zamisliti na ženi koja odlazi na poslovni sastanak u Zagrebu, na večeru u Parizu ili izlazi u klub u New Yorku", kazala je dizajnerica Martina Budek koja je televizijsku karijeru na RTL-u, gdje je od početaka emitiranja radila kao producentica magazinskog i informativnog programa, ove jeseni zamijenila modnom.

Antonija Stupar Jurkin u Aman kampanji

Uz neizostavne haljine, Aman je predstavio i mnoštvo zanimljivih statement komada - kaputa, jakni,hlača i tunika, a ova priča luksuzne odjeće u svakodnevnom životu sjajno je zaokružena izborom Antonije Stupar Jurkin kao zaštitnog lica za brand namijenjen uspješnim, samosvjesnim i modno osviještenim ženama.