Novosti

Čovjek koji stoji iza 'Shopping kraljice' i Top.HR-a

Glazbena emisija Top.HR, koju svake nedjelje u poslijepodnevnom terminu možete gledati na RTL2, proslavila je drugi rođendan. Voditeljski dvojac Ana Miščević i Dorijan Klarić svaki tjedan donose listu najslušanijih domaćih pjesama, ali i redovito u goste dovode zanimljive izvođače.

Press
18.02.2016 11:03

No ono što je mnogima manje poznato (osim ako ne čitaju pažljivo odjavnu špicu) jest to da je Dorijan ujedno i producent Shopping kraljice , jedne od najzabavnijih i najpopularnijih emisija na nacionalnim televizijama.

Što misli o domaćoj glazbi, ali i bi li se sam prijavio u Shopping kraljicu kada bi postojala verzija za dečke, Dorijan otkriva u intervjuu.

1. Emisija Top.HR proslavila je drugi rođendan, i to na samo Valentinovo. Iz niza gostovanja raznih glazbenika izdvajate li neki poseban?

S obzirom da je kroz našu emisiju u dvije godine prošlo više od stotinu gostiju, stvarno bi bilo teško nekoga izdvojiti. Obožavam kad nas posjeti Massimo. Remi iz Elementala je uvijek divna gošća. S Gopcem od smijeha ne mogu ni disati, a kamoli govoriti. Mogao bih tako nabrajati do sutra!

2. S obzirom da radite emisiju u kojoj se svira samo domaće, znači li to da nema pjesme naših izvođača kojoj ne znate tekst?

Iskreno, to baš i nema veze s emisijom (smijeh). Od malih nogu odlično pamtim tekstove i melodije, a Top.HR mi, eto, ukazuje na neke izvođače koje privatno ne slušam. U prijevodu - otkad postoji emisija, specijaliziran sam i za tamburaške hitove.

3. Što privatno slušate?

Soul, gospel, R'n'B, romsku glazbu, klape... Sve što ima dušu!

Top.hr

4. Gledatelji vas pred kamerama vide u Top.HR-u, ali rijetki znaju da ste čovjek koji stoji iza Shopping kraljice, odnosno da ste producent te emisije. Riječ je o jednom od najpopularnijih sadržaja u programu RTL-a. Kako birate kandidatkinje?

Kandidatkinje u moru prijavljenih bira naš stručni tim, a vodimo se, naravno, onim stvarima od kojih nastaje dobra televizija. Dakle, volimo brbljave, iskrene i neposredne natjecateljice, ali i nešto povučenije gospođe također znaju biti pun pogodak za našu emisiju!

5. Po vašem iskustvu: kakav profil kandidatkinja je najzabavniji, možete li odmah prepoznati hoće li netko dramiti u kupnji ili će ostalim kandidatkinjama papriti" prilikom ocjenjivanja?

Svašta kamera iz čovjeka izvuče tako da, unatoč nekakvim sociološkim i psihološkim parametrima, pravila nema. Pogotovo kad je u pitanju ocjenjivanje na kraju epizoda - dobri odnosi na snimanju nikad nisu značili da će i ocjena biti...dobra.

6. Je li možda došlo vrijeme da se bira Shopping kralj? Da ste samo gledatelj, biste li se i sami prijavili u emisiju?

Naravno da će i naši muški gledatelji doći na red, ali moraju se još malo strpjeti! A što se tiče mene u emisiji - možda, ali da ste me pitali to prije 160 proizvedenih epizoda... Sad sam ipak previše ufuran u svoje mjesto iza kamere.

7. Dugo godina ste u novinarstvu i radili ste s brojnim poznatim osobama. Između ostalog, u Severininom spotu ste imali cammeo ulogu. Je li ona ujedno i vaša najdraža osoba s estrade?

Seve rules! Kao i svi oni poznati koji su točni, razumni, iskreni u suradnji... Najdraži su mi, dakle, profesionalci, a takvih doista, na moju sreću, ima puno. Barem dovoljno da se nekima manje profesionalnima super profesionalno nasmiješite i dobro odradite posao.

8. Za Dalmatince se voli reći da su lijeni, ali vi, iako Šibenčanin, doimate se kao osoba koja je hiperaktivna i stalno nešto radi. Zabluda ili istina?

Dalmatinci uopće nisu lijeni, kakva zabluda! Mi se zapravo trudimo biti jako cool, ali drugi to ne shvaćaju (smijeh)! Ovaj drugi dio pitanja je, pak, istina, samo još nisam dokučio jesam li hiperaktivan ili jednostavno jako volim ono što radim!