Novosti

Crnohumorni spektakl koji će vas ostaviti bez teksta: Serija 'Kuća laži' daje šokantni prikaz...

Svih pet sezona serije Kuća laži" možete pogledati na Play Premiumu.

RTL.hr
01.05.2022 11:00

Ako ste ikada pomislili da je fraza poslovno savjetovanje drugo ime za prodavanje magle, ovo je serija za vas. Žestoka američka crnohumorna serija Kuća laži " (izvorno: House of lies") prati velike igrače korporativne Amerike i tu nema iznenađenja – oni su nemilosrdni, manipulativni, spremni na sve. No ono što je zanimljivo, od njih su jedino gori poslovni konzultanti koje unajmljuju da im rješavaju probleme.

Vukovi (u odijelima) konzultantske tvrtke Galweather & Stearn su karizmatični i beskupulozni Marty Kann (glumi ga Don Cheadle), šarmantna poslovna psihologinja Jeannie van der Hooven (glumi je Kristen Bell) sramežljivi štreberski analitičar Dough Guggenheim (Josh Lawson) i ambiciozni stručnjak za marketing Clyde Oberholdt (glumi ga Ben Schwartz) i oni čine fantastičnu četvorku koja redovito pobjeđuje u ringu s korporativnim glavešinama jer ne oklijevaju kada treba zaigrati njihovu igru i potući ih njihovim vlastitim oružjem.

Marty i njegova ekipa će prekršiti svaku etiku i sva pravila ponašanja, lagat će i varati, izmislit će probleme koje kompanija zapravo nema, samo kako bi od njih izvukli što više novca. I dok to rade, ove konzultantske zvijezde kod gledatelja izazivaju simpatije, iz jednostavnog razloga što se u seriji direktori tih kompanija prikazani kao još gori ljudi – pohlepni ljigavci koji su sve to zaslužili.

No, zanimljivo je i to što su oni tek drugi najbolji konzultantski tim – prvi vodi Martyjeva bivša supruga Monica Talbot (Dawn Olivieri), za jedne neustrašiva i uspješna poslovna žena, a za druge sociopatkinja s problemom ovisnosti. Marty i Monica imaju desetogodišnjeg sina Roscoa (Donis Leonard Jr.) o kojemu najviše brine Martyjev otac, umirovljeni psihoterapeut Jeremiah (glumi ga Glynn Turman). Mladi Rosco tek treba ući u pubertet i preispituje svoj rodni identitet, a to je nešto s čime se Marty i Monica teško mire.

Kada ne rade analize poslovanja i pripremaju PowerPoint prezentacije kojima će na koljena baciti svoju najnoviju metu – upravu neke korporacije koja pojma nema što će ju ubrzo snaći, ova ekipa se upušta u razuzdana partijanja i neobavezni seks. Kako se serija razvija, svi ovi junaci polagano će početi otkrivati svoju osobnost i psihologiju koja objašnjava kako ambiciozni poslovni ljudi postaju poslovne zvjeri koji su zbog novca i poslovnog uspjeha spremni na sve. Jednako tako, iz epizode u epizodu gledatelji će vidjeti kako će se Martyju njegov nemilosrdni i bešćutni pristup početi obijati u glavu, ne samo na poslu nego i u privatnom životu.

Kreator ove intrigantne serije Matthew Carnahan inspiraciju je pronašao u knjizi House of Lies: How Management Consultants Steal Your Watch and Then Tell You the Time" autora Martina Kihna, a okupio je i izvrsnu glumačku ekipu koja je besprijekorno odigrala anti-junake pa se publika često ulovi u balansiranju između osjećaja simpatije i osjećaja prezira prema glavnim likovima. Nagrađivana serija Kuća laži " koja će vas u podjednakim omjerima nasmijati i zgranuti snimljena je u pet sezona, a u tom periodu osvojila je tridesetak nominacija i šest nagrada, uključujući prestižna TV priznanja Emmy i Golden Globes.

Svih pet sezona serije Kuća laži " možete pogledati na PLAY Premiumu .