Najutjecajniji direktor marketinga na svijetu 2017., 2018. i 2019. prema Forbesu i stručnjak koji stoji iza jedne od najvećih promjena u marketinškoj industriji u posljednjem desetljeću – zaokreta prema marketingu sa svrhom koji ima moć promijeniti društvo, a ne samo prodati proizvod – dolazi na Dane komunikacija . Legendarni Keith Weed , donedavni dugogodišnji direktor marketinga Unilevera – drugog najvećeg oglašivača na svijetu, kojeg ćemo od 2. do 5. travnja u Rovinju imati priliku poslušati uživo, svoj je profesionalni život posvetio neprestanom inoviranju komunikacijske industrije. Utjecaj koji ostvaruje na brendove te društvo u cjelini donio mu je 2018. i nagradu za životno djelo .
A ko je su skrivene prilike u ponašanju potrošača? Zašto će oglašavanje uvijek biti jedna od najvažnijih sastavnica komunikacijske sfere? Odgovore će nam dati ni više ni manje nego dopredsjednik Ogilvyja , velike oglašivačke agencije sa 132 ureda u 83 zemlje diljem svijeta, i jedan od najfascinantnijih, najutjecajnijih komunikacijskih stratega današnjice Rory Sutherland ! Zabavan i pomalo ekscentričan Sutherland, koji za sebe tvrdi da živi u bivšem domu Napoleona III., ali, nažalost, na tavanu, postavio je temelje bihevioralne ekonomije Ogilvyja te korištenja psiholoških i marketinških tehnika u definiranju ljudskog ponašanja . Sutherland će u Rovinju govoriti upravo o persuazivnim tehnikama koje brišu granice između oglasa i zabave.
Iz godine u godinu Dani komunikacija pomiču vlastite granice i uspijevaju dovesti najbolje svjetske stručnjake. Kada oni, ujedno globalni predvodnici industrije, o nama svijetom šire dobar glas , znamo da radimo nešto stvarno pozitivno za struku" , izjavila je predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber .
Dunja Ivana Ballon , direktorica festivala i programa, nadovezala se: Obišli smo svijet te na Dane komunikacija doveli 20 imena koja su izdominirala tržištem i učinila marketinšku industriju jednom od najzanimljivijih na svijetu."
Na konferenciji za medije povodom novog izdanja festivala Ballon je dodala kako su upravo najavljeni Weed i Sutherland – najutjecajniji oglašivač svijeta i jedan od najutjecajnijih agencijaša svijeta – samo dvojica od dvadeset svjetskih lidera iz raznih sfera industrije koji će se pridružiti festivalu te kako će upravo zato Rovinj tijekom Dana komunikacija biti vjerojatno jedina prilika u životu da ih upoznamo, a pritom se i odlično zabavimo na ovom ne tako tipičnom festivalu.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija, jednom od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awardsu, moguće su na službenoj stranici festivala . Interes za osme Dane komunikacija već je sad nadmašio lanjske brojke i očekivanja, stoga organizatori pozivaju na ranije prijave i rezervaciju smještaja.