Novosti

Emisija 'Ljubav je na selu' emitirana u utorak navečer bila je dosad najgledanija: Uz farmere čak 616...

Kako ekipa reagira kad im se ponude vegetarijanska jela, tko je na farmama pao na čije čari i kako izgleda kad se pacijenti preko medija pozivaju na cijepljenje?

RTL
28.04.2021 14:01

Bila su samo neka od pitanja na koja su odgovore u utorak navečer dali RTL-ovi formati Večera za 5 na selu", Ljubav je na selu" i RTL Direkt" , opet najgledanija tri formata u ciljnoj skupini 18-49 na komercijalnim televizijama.

Emisiju Večera za 5 na selu" u kojoj je kuhala Maja gledalo je u ukupnoj populaciji pola milijuna ljudi, dok je najzanimljiviji trenutak, a to je bilo davanje ocjena, pratilo čak 608 tisuća ljudi. U ciljnoj skupini 18-49 emisija je ostvarila udio u gledanosti od 30,3%.

Trinaesta sezona Ljubav je na selu" ne silazi s trona gledanosti, a emisija prikazana u utorak navečer bila je dosad najgledanija emisija tekuće sezone. U prosjeku ju je u ukupnoj populaciji gledalo pola milijuna ljudi, a dio emisije emitiran prije RTL Direkta" pratilo je u prosjeku 550 tisuća ljudi. U najgledanijem trenutku uz program RTL-a i događaje na farmama bilo je čak 616 tisuća ljudi. Emisija je ostvarila udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 od 32,9%.

Jedinstvenog Zorana Šprajca u RTL Direktu" u prosjeku je u utorak gledalo pola milijuna gledatelja, a emisija je ostvarila udio u gledanosti od 33,7%.

RTL je u utorak navečer u udarnom terminu ostvario u ukupnoj populaciji udio u gledanosti od 30,1% dok je u ciljnoj skupini 18-49 ostvario udio od 32% te je tako u obje skupine bio gledaniji od konkurentske komercijalne televizije.

Izvor: AGB Nielsen