Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Tomislav Jelinčić i Zoran Šprajc

Evo što su RTL-ove zvijezde poručile o akciji 'Birajmo što gledamo'

Cilj nacionalne kampanje za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti 'Birajmo što gledamo' je upozoriti na važnost medijskoga opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece te na važnost odabira sadržaja za najmlađe

Image
Press/ 30.10.2015. u 16:49
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Istraživanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije pokazuju da djeca u prosjeku televiziju gledaju tri sata dnevno, a polovicu tog vremena su sami – bez prisustva odrasle osobe. Stoga je važno podići razinu medijske pismenosti roditelja kako bi TV sadržaj kojem su izložena djeca podržavao njihov razvoj, a ne mu naštetio. Upravo su se akciji promicanja medijske pismenosti pridružile i RTL-ove zvijezde Zoran Šprajc i Tomislav Jelinčić.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
svakoga dana u 17:50

Od danas na Kockici: Nova zabavna i poučna animirana serija 'Kockić i prijatelji'!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba