Emisija je počela u 22 sata i ostvarila je prosječnu gledanost od gotovo 200 tisuća ljudi u prosjeku u ukupnoj populaciji, što je AMR od 5,1%.
Emisija je u ciljnoj komercijalnoj skupini 18-49 ostvarila AMR od 4,6% dok je udio u gledanosti bio 19,1% te je tako RTL-ova emisija Lokalni izbori 2021" s analizom službenih rezultata i javljanjima reportera iz cijele Hrvatske bila gledanija od konkurentske emisije, kako u ciljnoj skupini 18-49 tako i u ukupnoj populaciji.
RTL je tijekom cijelog izbornog dana pratio zbivanja na biralištima i donosio prve reakcije građana, kao i kandidata na lokalnim izborima kroz Izvanredne vijesti" te kroz standardne informativne emisije RTL Vijesti" i RTL Danas".
RTL svojim gledateljima priprema bogat program i uoči drugog kruga izbora, sučeljavanja iz najvećih hrvatskih gradova, kao i poseban program na sam dan izbora, 30. svibnja.
Izvor: AGB Nielsen