Osim angažmana koji je ostvaren na svim društvenim mrežama RTL Grupe, Facebook stranica Vijesti.hr emitirala je uživo Predsjedničke izbore - veliko finale!", video koji je ostvario više od 118 tisuća pregleda, te više od tisuću komentara i interakcija. Predsjednički izbori čitali su se i na portalima, tako je gotovo 400 tisuća stvarnih korisnika ostvarilo više od 1. 230 000 pregleda stranica na news portalu Danas.hr dok je na Vijesti.hr taj broj bio više od 150 tisuća stvarnih korisnika koji su stranice portala pregledali gotovo pola milijuna puta. Ostvareni rezultati još su jednom potvrdili visoku poziciju digitalnog portfelja RTL-a na gemiuseAudience.
Osim što su izbori zapalili" digitalni portfelj RTL-a, u ciljanoj skupini 18-49, RTL-ova emisija Predsjednički izbori" bila je najgledanija emisija o izborima na svim nacionalnim televizijama. Tako je, u najzanimljivijim trenucima emisije, kada su pristizali rezultati iz Državnog izbornog povjerenstva, uz RTL bilo više od pola milijuna gledatelja.
Takav rezultat RTL-a potvrda je rada i truda svih članova naših redakcija i timova, koji su predano radili na stabilnom rastu čitanosti i gledanosti.