Da nagrada pripada danas najvećoj hrvatskoj softverskoj kompaniji, koju su 2006. godine osnovali Silvio Kutić i Izabel Jelenić, odlučio je žiri u sastavu: Davor Tomašković , predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma, ujedno i predsjednik žirija, Željko Kukurin , predsjednik Uprave Valamar Riviere, Henning Tewes , predsjednik Uprave RTL Hrvatska, Maruška Vizek , ravnateljica Ekonomskog instituta, Mladen Fruk , partner McKinsey & Company i Nikola Vrdoljak, partner u agenciji 404.
Digital Shapers nagrada je važna jer ističe pozitivne primjere pojedinaca i organizacija koji doprinose promjeni Hrvatske. Infobip je sjajna kompanija koja nam je pokazala kako uspješno raditi globalni business iz Hrvatske. Čestitam im na nagradi i uvjeren sam da će nas svojim radom i dalje inspirirati" , istaknuo je predsjednik žirija, Davor Tomašković.
Infobip je primjer jedne izrazito uspješne kompanije koja je svoj uspjeh izgradila na digitalnoj platformi i koja je iskoristila digitalnu ekonomiju kako bi stvorila uspješnu međunarodnu poslovnu priču kakvih u Hrvatskoj više treba ", naglasila je članica žirija Maruška Vizek.
Infobip pruža usluge mobilnih komunikacija u oblaku za poslovne korisnike, a klijenti su im društvene mreže, internetske kompanije, mobilne aplikacije, banke, marketinške agencije, korporacije i mnogi drugi. Mjesečno se preko njihove platforme odvija više od 7 milijardi transakcija, zapošljavaju 1200 ljudi u više od 50 ureda u 40 zemalja na 6 kontinenata.
Iznimno smo ponosni na osvajanje nagrade Digital Shapers. Besprijekorni svijet informacijskih tehnologija doista može omogućiti globalni doseg. Pored kontinuiranog rasta na globalnoj razini, naša kompanija pokazuje i da inovacije zajedno s pasioniranim poduzetništvom mogu našu prelijepu zemlju i Infobipovu tehnologiju pozicionirati na karti svijeta", istaknuo je Silvio Kutić, predsjednik i izvršni direktor Infobipa.
RTL Hrvatska, organizator današnje konferencije Digital Shapers, u Zagreb je doveo brojne stručnjake koji su kroz predavanja i panele pokazali uspješne projekte iz područja digitalne transformacije. Održane su i radionice o konkretnim rješenjima koje kompanije mogu primijeniti u svakodnevnom poslovanju i tako pokrenuti bržu digitalizaciju unutar svojih organizacija. Govorilo se o tome kako ustrojiti digitalni odjel unutar kompanije, kako automatizirati marketing te kako razviti globalnu kompaniju u Hrvatskoj.
Pokretanjem projekata poput ovog želimo dati svoj doprinos raspravi o digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj. Naša ideja je uspostaviti platformu kojoj će se pridružiti i ostale tvrtke. Želimo istaknuti dobre primjere iz Hrvatske, a doveli smo i sjajne međunarodne govornike od kojih možemo učiti i s kojima se možemo povezati", zaključio je Henning Tewes, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska.
RTL će platformu Digital Shapers provoditi tijekom cijele godine – pratit će se napredak i priče digital shapera, promovirati njihovi projekti, pratiti dobre prakse iz drugih zemalja, a plan je i razvijanje indexa digitalne transformacije.