Novosti

Kampanja #jedvacekam s više od 160.000 pogleda preplavila medijski prostor

Što je zajedničko Idi Prester, Janku Popoviću Volariću, Niki Turković, Mrletu, Davidu Skoki i još gotovo 800 pojedinaca diljem zemlje? Svi imaju svoj #jedvacekam

Promo
11.05.2020 12:27

Kampanja #jedvacekam, koja u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) poziva pojedince da na kreativan način daju podršku najdražem brendu, obrtu ili ustanovi, u posljednjih je nekoliko dana preplavila društvene mreže i medije. Cilj inicijative – naglašavanje brige za gospodarstvenike i poticaj svima da se okrenu budućnosti i pozitivnom razmišljanju –prepoznali su i podržali brojni pojedinci iz domaćeg javnog života, kulturne, glazbene, filmske, kazališne i event industrije te brojni drugi, pa tako sada jedvacekam.hr broji gotovo 800 objava koje su na raznim kanalima pregledane više od 160 tisuća puta .

Akciji su se pridružili Ida Prester, Ecija Ojdanić, Janko Popović Volarić, Jasna i Ivana Nanut, David Skoko, Šemso iz Brkova, Nika Turković, Dražen Oreščanin, Mrle i Ivanka Mazurkijević, Davor Bruketa, Antonija Mandić, i brojni drugi koji su kreirali svoje objave na jedvacekam.hr te ih podijelili na svojim društvenim mrežama, osiguravajući dragim lokalnim poduzećima i inicijativama vidljivost i prepoznatljivost. Naime, kampanja nekima od najkreativnijih objava omogućava stvarni medijski prostor na nacionalnoj razini: putem radija, digitalnih kanala, OOH, društvenih mreža..., ali i na TV-u, u kombinaciji sa isječcima iz hrvatskih filmova Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Šuma summarum, Što je muškarac bez brkova i serije Naše malo misto.

Kampanja još uvijek traje, a uključiti se može svatko na način da na stranici jedvacekam.hr objavi svoju poruku o tome što jedva čeka učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i tako pruži podršku omiljenom brendu , tagira ga i distribuira svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama. Jednostavno je, a vašem najdražem brendu, gospodarstveniku, obrtniku, umjetniku, ugostitelju, inovatoru ili pojedincu puno će značiti baš sada dok zajedno jedva čekamo da nam najljepše rutine opet postanu svakodnevica.

HURA, kao udruga koja se bavi tržišnim komunikacijama, ovom kampanjom želi pokazati snagu kreativnosti, koja ima moć i u najnezahvalnijim situacijama pokrenuti pozitivne promjene. Željeli smo naći način, koristeći se kreativnošću i alatima tržišnih komunikacija koji su nam svojstveni i dostupni, da stanemo iza svih onih koji nam u svakodnevici toliko znače, a čega smo u izolaciji postali svjesniji

no ikada. Time smo zapravo potaknuli inicijativu u kojoj čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno nacionalno poznat brend . Podrška koju smo dobili od svih koji su uključeni i svakodnevno se uključuju u projekt, kao i od brendova koji se spominju u objavama, pokazuju da upravo kada je to najpotrebnije – kreativnost može i mora činiti razliku! ", poručila je Jelena Fiškuš, članica Uprave HURA-e.

Koliko je važno odati dužnu zaslugu onima koji nam život čine lakšim, ljepšim i jednostavnijim prepoznali su i brojni mediji – RTL, Klasik TV, N1, Tportal, 24sata, Lider, Journal.hr, She.hr, Profitiraj.hr, Laganini, Radio grupa, Yammat, Go2Digital i niz drugih – koji najkreativnije poruke prenose iz dana u dan i na taj način lokalnim brendovima i inicijativama omogućuju nacionalnu vidljivost.

Inicijativi se možete pridružiti na Facebooku i Instagramu , a ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti se na hura@hura.hr .