Glazbenica, pjevačica i poduzetnica Lana Jurčević i televizijska voditeljica Marijana Batinić pridružile su se programu četvrtog DIABLOGA, konferencije o blogerima i kreatorima sadržaja, koja će se održati 20. studenog u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.
Marijana Batinić moderirat će okrugli stol o budućnosti influencers marketinga, na kojem će svoje stavove uz IvanaŠarića i Hanu Rodić artikulirati i Lana Jurčević, koju na Instagramu i Facebooku prati skoro 800.000 ljudi.
Ima li za poslovne lidere mjesta pod suncem influencera i kako oni grade svoj poslovni utjecaj otkrit će Boris Trupčević , direktor za Hrvatsku Styria Media Grupe i 24sata, suosnivač i izvršni direktor startupa Ascalia MarinBek i specijalistica za Employer Branding u Atlantic Grupi Tina Miličić , koja će ispričati priču o tome kako je jedan menadžer utjecao na cjelokupni imidž Atlantic Grupe.
Kotizacije za četvrto izdanje DIABLOGA u prodaji su putemsustava Entriopo cijeni od 750 kuna, a u tijeku je i prodajna akcija 2+1 gratis.
Sve novosti vezane uz konferenciju mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.