Događanja na farmama su se dobrano zakuhala, sve je jači jaz među kandidatkinjama, a napetost oko toga tko će pronaći svoju srodnu dušu je sve veća pa je tako u pojedinim trenucima emisije u utorak navečer bilo 577 tisuća ljudi.
Emisija je u ukupnoj populaciji ostvarila udio u gledanosti od 29 % te je samim time bila i najgledanija zabavna emisija na komercijalnim televizijama u toj ciljnoj skupini.
I u ciljnoj skupini 18-49 emisija je imala fantastičnu gledanost te je ostvario udio u gledanosti od 32,7%.
Samoborski tjedan Večere za 5 na selu" zainteresirao je u utorak navečer u prosjeku 466 tisuća gledatelja dok je trenutak ocjenjivanja pratilo 604 tisuće ljudi. U ciljnoj skupini 18-49 udio u gledanosti je bio 29,8%.
RTL Direkt" gledalo je u prosjeku 450 tisuća ljudi, a u ciljnoj skupini 18-49 emisija je ostvarila 32,8%.
I u utorak navečer, baš kao i dan ranije, spomenuta tri RTL-ova formata su bili prvi odabir gledatelja u ciljnoj skupini 18-49.
Izvor: AGB Nielsen