Novosti

Matt Damon i organizatori Super Bowla započeli veliku humanitarnu akciju

Poznati holivudski glumac gledatelje je podsjetio na važan svjetski problem kojemu često ne pridajemo dovoljno pozornosti.

Press
23.01.2018 18:05

Super Bowl već je desetljećima najgledaniji televizijski prijenos u SAD-u. Organizatori svake godine angažiraju brojne holivudske face koje se, u ulozi promotora, pojavljuju u reklamama i najavljuju sportski spektakl godine.

Ove je godine tako došao red na glumca Matta Damona. Matt i njegova humanitarna udruga 'water.org' udružili su snage s poznatim proizvođačem piva, Stellom Artois.

Cilj reklamne kampanje je podići svijest ljudi o nedostatku pitke vode u nerazvijenim dijelovima svijeta. Reklama pod nazivom ''Slavina'' pokazuje nam kako je čaša pitke vode nama posve uobičajena stvar koju često uzimamo zdravo za gotovo, no drugima je to luksuz koji si ne mogu priuštiti.

Za prikaz nam je potreban tvoj pristanak za umetanje sadržaja s društvenih mreža i trećih pružatelja usluga.

''Ljudi u pojedinim afričkim zemljama moraju hodati i po nekoliko sati kako bi došli do pitke vode. Kada bi se barem maleni dio gledatelja Super Bowla pridružio ovoj akciji, mogli bismo osigurati dovoljno pitke vode za gotovo milijun ljudi, i to u razdoblju od pet godina'', napomenuo je glumac tijekom predstavljanja reklamnog spota.

47-godišnjeg glumca ne propustite u velikom hitu ''Bourneova nadmoć'', u petak u 22:35 sati na RTL-u.