Matthew je ovih dana sklopio suradnju s kozmetičkim brednom Kiehl's, u sklopukojezajedno pomažu udruzi Autism Speaks' .
Glavno je sredstvo širenja kampanje, naravno, internet, a na društvenim mrežama već se pojavio video u kojem oskarovac poručuje kako djeca s autizmom trebaju našu potporu i kako je svaka i najmanja pomoć dobrodošla. Također, poziva gledatelje da video dijele dalje na svojim profilima jer za svako dijeljenje Kiehl's donira 1 dolar i to će nastaviti činiti dok ne dostigne planirani iznos od 200 000 dolara.
Uz to, McConaughey je dobio posebnu priliku sam dizajnirati jedan njihov proizvod, a njegova vizija uključuje šarene boje, geometrijske oblike, avione i bicikle te poznati logo udruge Autism Speaks' – plavi komadić slagalice.
Ovo nije prvi put da se glumac bavi humanitarnim radom. Zajedno sa svojom suprugom Camilom osnovao je dobrotvornu organizaciju Just Keep Living' koja srednjoškolcima nudi dodatne, izvanškolske programe kako bi potaknula razvoj njihovog tijela i uma pa se suradnja s tvrtkom Kiehl's savršeno uklopila.
Autizam pogađa oko 70 milijuna ljudi diljem svijeta, a među njima su i učenici uključeni u njegovu organizaciju. Glumac je istaknuo kako je iz prve ruke naučio što znači živjeti s autizmom. On ne utječe samo na dijete, već i na čitavu obitelj.
'Nakon rođenja moga sina Levija, znao sam da moram pronaći način na koji ću pomagati djeci. Naša organizacija želi im osigurati aktivan i produktivan život od malih nogu'', naglasio je.
Vrhunskog glumca i velikog humanitarca Matthewa McConaugheyja gledajte u filmu 'Vjenčanje iz vedra neba' u subotu u 12:55 na RTL-u.