Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Hvala gledateljima

Istraživanje pokazalo da gledatelji biraju RTL kada žele saznati novosti iz zemlje i svijeta

Televizija kojoj se vjeruje

Image
Foto: RTL
rtl.hr/ 17.6.2019. u 16:25
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

U istraživanju "Digital News Report" koje je provedeno za Reuters Institute for the Study of Journalism o trendovima u medijima u Hrvatskoj, RTL spada u top medijske brendove. Prema podacima istraživanja ispitanici posežu za programom RTL-a kada žele saznati novosti. Prema tom istraživanju je tako čak 58 % ispitanika gledalo informativne emisije RTL-a u tjednu prije nego je istraživanje provedeno kako bi se informiralo o zbivanjima u zemlji i svijetu.

Osim toga, RTL je i kanal kojem se vjeruje. Tako su ispitanici RTL svrstali na sam vrh tablice svih medija – uključujući tisak, radio i televiziju – po pitanju medijskog brenda kojem vjeruju.  

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image

'Ranjena ljubav', večeras u 20 sati na RTL-u

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba