RTL u novu televizijsku sezonu ulazi s brojnim novitetima, kako programskim tako i vizualnim. Novi korporativni identitet glavnog kanala je osvježen i moderniziran, a kao njegove glavne karakteristike protežu se jednostavnost linija, dok boje kao i dosad ostaje prepoznatljive RTL-ovske crvena, žuta i plava .
Osim što je naglasak na jednostavnosti i čistim linijama, novi korporativni izgled je u većoj mjeri posvećen slici i prezentaciji samog sadržaja kako bi se gledateljima prenijele informacije, dok je manji naglasak na grafici.
Bitna razlika u odnosu na prijašnje godine jest što RTL Televizija sada postaje samo RTL.
Svojim novim rješenjem korporativnog identiteta RTL diktira trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna, a od početka emitiranja u Hrvatskoj pa dosad, RTL-u su glavna nit vodilja bili gledatelji i baš su njihove želje i potrebe najvažniji kriterij pri izboru i kreiranju programa.
Još 2007. godine RTL se našaou društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu Aqua" za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.