Novosti

RTL-ove zvijezde pridružile se UNICEF-ovoj akciji za promicanje medijske pismenosti

Press
05.10.2015 15:26

Istraživanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije pokazuju da djeca u prosjeku televiziju gledaju tri sata dnevno, a polovicu tog vremena su sami – bez prisustva odrasle osobe. Stoga je važno podići razinu medijske pismenosti roditelja kako bi TV sadržaj kojem su izložena djeca podržavao njihov razvoj, a ne mu naštetio. Upravo su se akciji promicanja medijske pismenosti pridružile i RTL-ove zvijezde Zoran Šprajc i Tomislav Jelinčić .

Tomislav Jelinčić

- Kao otac troje malodobne djece mogu prilično sigurno utvrditi da televizija utječe na djecu u onoj mjeri u kojoj se roditelji ne bave djecom. Problem nije u televizijskom aparatu i sadržaju koji se na njemu prikazuje, problem je samo u roditeljima kojima televizor služi kao štaka na koju će se rado nasloniti kada pomisle da ima važnijih stvari od razgovora s vlastitom djecom – kaže Zoran Šprajc .

Iz UNICEF-a u sklopu akcije poručuju kako roditelji mogu biti najbolji TV urednici svojoj djeci i važno je da s djecom aktivno komentiraju sadržaje na televiziji, da se slijede oznake o prikladnosti programa za djecu ovisno o njihovoj dobi te da ne ostavljaju djecu ispred televizora pred neprovjerenim sadržajem.