Novosti

Naš najveći avanturist otkriva kako je postao prvi Hrvat koji je osvojio Južni pol!

Davor Rostuhar govorit će kako je ostvario svoj najveći san, Dejan Verčič otkrit će zašto su slike zamijenile riječi, a čarobnu rečenicu za pitcheve podijelit će Péter Szántó.

Press
12.06.2018 14:57

Preživjeti u divljini u kojoj ne opstaje nijedno živo biće i pritom propješačiti gotovo 1200 kilometara u 48 dana, vukući sanjke teške više od 100 kilograma, uspjelo je samo jednom Hrvatu - Davoru Rostuharu . Kako je uspio ostvariti svoj najveći san, prvu hrvatsku samostalnu ekspediciju na Južni pol, najveći avanturist na ovim prostorima ispričat će na 11. Weekend Media Festivalu ovoga rujna u Rovinju.

Davor Rostuhar

Zašto se trenutno nalazimo u postknjiževnom dobu u kojem je čitanje postalo rijetkost kao u Srednjem vijeku, na 11. Weekendu otkrit će Dejan Verčič , profesor i pročelnik odjela za komunikologiju na Sveučilištu u Ljubljani. Verčič će govoriti u vraćanju fokusa s riječi na slike, koji oblikuju današnju komunikaciju. Komunikacijski trendovi mu nisu strani, s njima se redovno susreće još od 1994. godine od kada organizira BledCom, godišnji međunarodni simpozij za istraživanje odnosa s javnošću.

Dejan Verčić

"Lažne vijesti, post-činjenice i post-istina koji prate post-čitanje potiču građanski i potrošački promiskuitet - dolaze nove burne dvadesete i lude godine, u kojima ćemo konačno napustiti Guttenbergovu galaksiju i krenuti u krasni novi svijet gibljivih slika" , kaže Dejan Verčič .

Slovenski praktičar i teoretičar strateškog komuniciranja doktorirao je na London School of Economics and Political Science (LSE) te je do sada napisao preko 10 knjiga i 300 znanstvenih članaka. Partner i direktor za znanje u tvrtki Stratkom nagrađen je 2001. u Velikoj Britaniji medaljom Alan Campbell-Johnson za izvanredan doprinos u međunarodnim odnosima s javnošću i 2016. u New Yorku najvišom nagradom Američkog instituta za odnose s javnošću za praktičnu upotrebljivost znanstvenog istraživanja - Pathfider Award.

Iz Mađarske nam dolazi osnivač SpringTab.com-a i sportaš s University of Southern California Péter Szántó kako bi održao govor o čarobnoj formuli koja će pomoći sudionicima da uspješno prodaju svoj pitch . Na njegovoj korisnoj radionici sudionici će moći prezentirati vlastite pitcheve Péteru, a on će, u manje od 10 minuta, dekonstruirati i stvoriti čarobnu rečenicu za svakoga od njih.

Szántó, ujedno i poznati vloger koji se bavi produktivnošću, uvršten je u top 30 ispod 30 godina u mađarskom izdanju Forbesa, a u svojoj karijeri surađivao je s Time Warnerom, L'Oréalom, OTP-om, Fashion Streetom i TripTrottingom. Govorniku iz Mađarske dijeljenje savjeta kako najbolje lansirati svoj osobni brand bit još jedno super iskustvo, koje obožava, a uživajući u stvarima koje ga zanimaju uspio je izgraditi ime u svijetu digitalnog poslovanja.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna, kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju, a partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes , a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac .