Kutovi snimanja nazivaju se i rakursima, od francuske riječi raccourci, što znači 'skraćen'. Radi se o odnosu kamere i objekta snimanja, odnosno u kojem se položaju nalazi kamera naspram objekta.
Prema Anti Peterliću,postoje dvije vrste kutova snimanja, a tosuhorizontalni i vertikalni te kosi kadar. Horizontalni kut omogućuje da se željeni prizor snima iz zamišljenog kruga od 360 stupnjeva, te može biti kut između dva položaja kamere.
Vertikalni kutovi snimanja mogu biti :
Oni koji su u razini pogleda
Donji rakurs ili žablja perspektiva
Lagani donji rakurs
Gornji rakurs ili ptičja perspektiva
Svi oni imaju veliku važnost u prepričavanju radnje, ali i samom doživljaju. Primjerice, Quentin Tarantino u brojnim filmovima koristi žablju perspektivu u kojoj je kamera u prtljažnikuautomobila,čiji poklopac glavni likovi otvaraju i gledaju svisokapremaunutra.To jeprepoznatljiv kadar karakterističan za njegove filmove. Kosi kadar je odmicanje od vertikale, a samim time i od našeg uobičajenog pogleda. To izaziva osjećaj nelagode i gubitka kontrole, a najčešće služi kao redateljev komentar.