Novosti

Novi korporativni identitet RTL-a kreirali su gledatelji - jer njihovo je mišljenje najvažnije

RTL, najstariji kanal grupacije, dobio je novi vizualni identitet napravljen u suradnji s gledateljima!

RTL TV
22.01.2020 09:40

Pod novim sloganom Više od televizije", identitet RTL-a ocrtava emocije, boje, multiplatformski pristup informiranju i zabavljanju gledatelja te njihovo aktivno uključivanje. Takav je i novi logo, čije su boje crvena, žuta i plava, zaštitni znak kanala, ali i jedan od najjačih brendova u zemlji, postale još vidljivije" i ocrtavaju svu ljepotu zemlje i života.

Vizuali su napravljeni uz sudjelovanje gledatelja iz različitih krajeva zemlje te različitih dobnih skupina, a identitet kanala u potpunosti je osmislio interni tim Sektora komunikacija i marketinga te promoproducentica Danijela Vučković Novosel , grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar i direktor fotografije i jedan od voditelja projekta Lutvo Mekić .

Lutvo Mekić

Rad na ovom projektu bio je jednako zanimljiv koliko i izazovan. Genijalno je raditi s različitim 'običnim ljudima', odnosno, s ljudima koji ne rade na televiziji pa je vide iz drukčije perspektive. Realno je taj posao mogao odraditi scenograf, no mi smo željeli uključiti stvarne ljude koji gledaju našu televiziju i svaki su dan snama na nekoj od naših platformi", rekla je promoproducentica Danijela Vučković Novosel.

Grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar dodala je: Za razliku od prijašnjih vizuala, koji su se u najvećoj mjeri oslanjali na kompjutersku grafiku, ovaj smo se put željeli vratiti u stvarnost. Sve su ručno kreirali stvarni ljudi, što cijeloj priči daje jednu topliju notu. Kao i dosad, misao vodilja ostale su prepoznatljive RTL-ovske boje - crvena, žuta i plava, koje smo istaknuli bogatstvom raznih tekstura; cvijećem, raznim materijalima, kamenčićima, pijeskom, ekranima, telefonima..."

Danijela Vučković Novosel i Ana-Marija Brdar

Novi korporativni izgled u većoj je mjeri posvećen slici, a svojim novim rješenjem RTL diktira trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna, ističući kako su RTL-u od početka prikazivanja u Hrvatskoj pa dosad imperativ bili gledatelji te njihove želje i potrebe.

Još 2007. godine RTL se našao u društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu Aqua za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.