Chuck Lorre je u intervjuu za Variety rekao da između 200 i 250 sudionika u publici,kojigledajusnimanje,pomažuodrediti hoće li šale biti uspješne među velikim brojem gledatelja.
Postoji velika ranjivost kada radite pred publikom uživo. Nema trikova i montaže ili post-produkcijske magije. Rekao bih da je zbog te ranjivosti rad uživo privlačan. Kada zaista uspijeva, to je izvrsno".
Dodao je da on i scenaristi mogu izmijeniti neke rečenice prije prikazivanja na televiziji onog trenutka kada uoče da nije bilo utjecaja na publiku u studiju. Suludo je pomisliti da će biti smješnije kod kuće u vašoj dnevnoj sobi. Kada snimamo pred živom publikom, ako nešto ne uspijeva i ne izaziva smijeh, izmijenimo to. Ali ništa ne stavljamo na televiziju ako ne uspijeva pred živom publikom", dodao je Lorre .
Ono što smatra najvećim uspjehom bilo koje serije su likovi, a iza njih su šale utemeljene na svakom pojedinom liku. Kombinacija glumačke ekipe, likova i njihov odnos je ono što čini seriju zanimljivu gledateljima, smatra Lorre .