Novosti

Obožavaju je i djeca i odrasli: CoComelon je najpopularnija dječja serija za zabavu i učenje

Krenulo je kao hobi, a danas je riječ o najpopularnijoj animiranoj dječjoj emisiji na svijetu koju prate milijuni mališana i odraslih

RTL.hr
31.12.2021 18:00

Ako u obitelji imate djecu predškolskog uzrasta, velike su šanse da ste već čuli za vrlo popularnu 3D animiranu seriju CoComelon ". Izvrsna, zabavna i edukativna serija idealna je za djecu koja još uče o svijetu koji ih okružuje. Glavni junaci serijala CoComelon " mali su J.J., njegova sestra YoYo, brat TomTom, njihovi roditelji i psić Bingo, koje pratimo u njihovim svakodnevnim pustolovinama i aktivnostima, igri i druženju u prirodi.

Uz vesele i lako pamtljive pjesmice i ples, djeca s ovim crtanim junacima lakše uče o bojama, brojevima, životinjama i biljkama, svemiru i svim ostalim zanimljivostima o životu i svijetu. Sve je počelo 2006. godine u Sjedinjenim Američkim Državama kao kanal na YouTube platformi zamišljen kao edukativni program za najmlađe. Kanal su iz hobija pokrenuli Jay Jeon i njegova supruga tako što su animirana videa koja su stvarali za svoju djecu odlučili podijeliti na internetu. Na početku su kanal nazvali ThatsMEonTV" i prvi sadržaj koji je nudio bila je pjesmica kojom djeca uče abecedu. Većina video sadržaja bile su uspavanke i kratke dječje pjesme u trajanju do dvije minute uz koje mališani lakše svladavaju prva slova i brojeve. I tijekom godina, u ozbiljnoj konkurenciji ovaj jednostavni a opet simpatični koncept osvojio je najmlađe naraštaje i njihove roditelje te postao najpopularnija emisija za djecu na svijetu čija gledanost obara rekorde.

U intervjuu za Independent Jay Jeon objasnio je da su on i njegova supruga, inače ilustratorica dječjih knjiga, inspiraciju dobili od svoje djece. Njihova reakcija dala nam je samopouzdanje da nastavimo razvijati koncept, a mi smo na to gledali kao na hobi", kazao je dodavši da je CoComelon " zaista napravljen za djecu i razvijan tako da su interesi djeteta na prvom mjestu. Želimo da obitelji u cijelom svijetu gledaju na CoComelon " kao na podršku njima kao roditeljima i njihovoj djeci tijekom učenja i odrastanja", poručio je Jeon.

Nakon devet godina popularnost kanala počela je strelovito rasti. U međuvremenu, 2013. godine promijenili su ime kanala u ABC Kid TV", do svibnja 2016. godine kanal je imao milijun pretplatnika, a mjesec kasnije zabilježeno je ukupno milijardu pregleda. Sljedeće dvije godine broj pretplatnika konstantno je rastao, a videouspavanka No no" (bedtime song) u kojoj YoYo pomaže bratu J.J.-u da se pripremi za spavanje dosegnula je nevjerojatnih 1,3 milijarde pregleda.

Zatim su 2018. godine tvorci odlučili da žele novo ime koje će biti zabavnije i simpatičnije njihovoj primarnoj publici – djeci i tako je nastao CoComelon " s logotipom lubenice u obliku TV-a po kojem je danas poznat u svjetskim okvirima. U prosincu 2020. godine CoComelon " je postao treći kanal na YouTubeu s više od 100 milijuna pretplatnika, a sve je popularniji i izvan platforme na kojoj je nastao. Osim na YouTube kanalu, CoComelon " se prikazuje i na servisima kao što su Hulu i Netflix, pjesmice se mogu pronaći na različitim streaming servisima, a te iste 2020. godine Netflix je objavio top-listu na kojoj je CoComelon " bio treći na listi najpopularnijih serija na njihovoj platformi.

Dječje emisije CoComelon sinkronizirane na hrvatski jezik možete zajedno sa svojim mališanima pratiti na PLAY Premiumu , dodatnom programskom paketu RTL Playa .