Novosti

Ovo je najbolji prikaz kako iskoristiti preostalo vrijeme najbolje što se može!

Što biste učinili kada bi vam rekli da imate još samo tri tjedna života?

Press
30.12.2017 19:26

Georgia Byrd (Queen Latifah) sasvim je prosječna djevojka iz susjedstva koja živi neobično sigurnim i dosadnim životom izbjegavajući svaki nepotreban rizik. Njezina je svakodnevica ispunjena zahtjevnim poslom, usamljenim junk food večerama ispred televizora i snovima o slatkom kolegi s posla (LL Cool J) u kojeg je zaljubljena. Ali kada ova punašna ljepotica iz New Orleansa navečer legne u postelju, sanjari o životu na visokoj nozi, luksuznim večerama i bogatom društvu. No sve se promijeni kada Georgia sazna da boluje od bolesti koja joj daje još samo tri tjedna života. Odluči izaći iz čahure, unovčiti svu imovinu i krenuti u avanturu života - posljednji provod u Europi tijekom kojeg će napraviti sve ono na što se nikada ne bi odvažila. Uz mnoga uzbuđenja čeka je i flert sa zgodnim i utjecajnim političarom (Giancarlo Esposito), kao i susret sa šarmantnim kuharom (Gerard Depardieu).

Posljednji provod" zabavna je komedija ispunjena nijansama drame koja će nas na duhoviti način podsjetiti kako je život veoma kratak i da svaki trenutak treba živjeti punim plućima. Redatelj Wayne Wang uhvatio se u koštac s remakeom britanske komedije iz 1950. godine, u kojoj je naslovnu ulogu odigrao legendarni komičar Alec Guinness. Scenaristički duo Price&Seaman uspješno je promijenio spol protagonista, a redatelj Wang ulogu je dodijelio uvijek rado viđenoj svestranoj umjetnici Queen Latifah. Ova šarmantna glazbenica i glumica u svoju je biografiju već upisala dvadesetak različitih nagrada, a zahvaljujući maestralnom nastupu u mjuziklu Chicago" i nominaciju za Oskara. U ulozi žene suočene sa svojom posljednjim danima, Queen Latifah neće nas rasplakati ili oneraspoložiti, već će nam ispričati zabavnu priču o slatkim malim stvarima, trenucima i ljudima koji nas čine najsretnijima.

"Posljednji provod" ne propustite pogledati u 22 sata na RTL-u!