U kampanji to sjajno interpretira RTLova voditeljica Antonija Stupar Jurkin .
Kao uspješna mlada žena, Antonija se odlično snašla kao Amân ambasadorica jer je u svakoj prilici, uz sve poslovne i obiteljske obaveze, uvijek besprijekorno ženstvena i glamurozna. Vizualnu definiciju kampanje za aktualnu sezonu jesen/zima potpisuje mladi talentiranifotograf Srećko Rundićkoji je, svojim poimanjem Amân estetike, zaokružio ideju dizajnerice Martine Budek.
Prirodno svjetlo ističe vibrantne boje i teksture luksuznih tkanina, tako da ih poželimo dotaknuti, a silueta je definirana čistim mekanim linijama.Filozofija branda vrlo je jednostavna - ono sto žene žele, a to je lijepo se odijevati svaki dan i u svakoj prilici, biti posebne i zamijećene.
Amân komade možete zamisliti na ženi koja odlazi na poslovni sastanak u Zagrebu, na večeru u Parizu ili izlazi u klub u New Yorku.
Kolekcija slavi osobnost i stil svake žene koja se odjećom želiizražavati i isticati, ovisno o prilici ili osjećaju.Amân žena odvažno živi svaki svoj trenutak, a pritom cijeni luksuz udobnosti i voli biti nesputana.
Amân kolekcija stavlja naglasak na elegantnu stranu žene, s dozom karaktera.
Moćna kolekcija, koja oduševljava na prvu i predmet je ženske žudnje, prepoznatljiva je po bogatim tkaninama i ženstvenoj silueti.
Uz neizostavne haljine, Amân predstavlja mnoštvo zanimljivih statement komada - kaputa, jakni,hlača i tunika - koji se redom lako kombiniraju.Tkanine su izuzetno važne i prepoznaje se posvećenost pri izboru za svaki pojedini komad.Kolekciju definiraju tkanja koja imaju jasnu strukturu - pamučni i vuneni brokati, zatim high-tech platna sa teksturom od metalnih niti čija je obrada tehnološki dovedena do savršenstva pa su ujedno i izuzetno udobna za nošenje.
Uz raskoš brokata, kombiniraju se bogati fluidi svile i viskoze, a prate ih i pamučna tkanja specifične završne obrade.
Amân je zaokružena priča luksuzne odjeće u svakodnevnom životu, a dostupna je na prodajnom mjestu u Zagrebu, na adresi Maksimirska 27.