Točnije, upravo toliko gledatelja u srijedu je navečer gledalo RTL-ovu kulinarsku emisiju Večera za 5 na selu". U najnapetijim trenucima, a to je bilo ocjenjivanje kandidata, emisiju je gledalo gotovo 600 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji.
Jednak interes izazvao je i novi nastavak Ljubav je na selu", koji je u prosjeku gledalo 475 tisuća ljudi, dok je u najzanimljivijim trenucima uz farmere i farmericu bilo više od 560 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji.
Odmah nakon Ljubav je na selu", informativni magazin RTL Direkt" sa Zoranom Šprajcom gledalo je gotovo 400 tisuća ljudi u ukupnoj populaciji.
Fantastični rezultati sve tri emisije zabilježeni su i u komercijalnoj ciljnoj skupini 18-49 te su ta tri RTL-ova formata ujedno bila i najgledanija tri formata u toj ciljnoj skupini u prime timeu. Večera za 5 na selu" zabilježila je 30,1% udjela u gledanosti (SHR), Ljubav je na selu" ostvarila je udio u gledanosti od 27,4% dok je RTL Direkt" imao 27,7% u ciljnoj skupini 18-49.
Četvrta epizoda ovotjednog ciklusa Večere za 5 na selu" počinje večeras u 20 sati, dok su posljednje ovotjedne epizode Ljubav je na selu" i RTL Direkta" na programu u 21, odnosno 22:15 sati.