Novosti

Stiglo nam je još novih videa, izaberite svog favorita!

Natječaj Open Your Eyes u punom je jeku. Vjerujemo da već znaš da te Heineken vodi na Ultra Europe Music Festival, a ti samo moraš snimiti video koji će nam otkriti tvoj avanturistički duh i podijeliti ga s nama.

RTL
03.07.2014 14:55

Natječaj Open Your Eyes u punom je jeku. Vjerujemo da već znaš da te Heineken vodi na Ultra Europe Music Festival, a ti samo moraš snimiti video koji će nam otkriti tvoj avanturistički duh i podijeliti ga s nama.

Led su probili Tomislav Antulov , koji nam je poslao snimku s otoka Prvića, te Tin Trupec video iz Lloret De Mara.

Nakon njih svoj su avanturistički duh s nama podijelili Ivan Lukačin (Ultra Europe 2013), Luka Butković (ST!llness - Banana SpliT) i Filip Koludrović (Gardaland). Pogledaj njihove uratke pa glasaj OVDJE !

Podsjetimo, deset najlajkanijih ulazi u uži izbor, a pobjednik osvaja put, smještaj i karte za sva tri dana Ultra Europe Music Festivala! Ali, to nije sve!

Pobjednik će postati Heineken reporter i dobiti 36 cool zadataka kako bi što bolje doživio Split. Ukoliko ispuni svih 36 zadataka, šaljemo ga na Heineken Ibiza Final 2015. !


1. FAZA / Prijavi svoj video

Pozivamo baš tebe da prijaviš svoj video na temu "Podijeli s nama svoj avanturistički duh". Prijave se zaprimaju do 07.07.2014.


2. FAZA / Pozovi svoje frendove da te podrže i oduševi žiri

Žiri odlučuje, ali tvoji frendovi ti mogu pomoći da uđeš u finalni odabir - neka te podrže lajkovima videa!

Naš stručni žiri u sastavu Ana Miščević, Dorijan Klarić i Heineken odabire 1 pobjednika kojeg nagrađujemo putem i smještajem u Splitu te kartama za sva tri dana Festivala.

Ostalih 9 najlajkanijih videa dobiva utješnu nagradu - Heineken bačvicu pive.


3. FAZA / Postani Heineken reporter, doživi Split i Open Your Eyes!

Ako "razvališ" u ulozi reportera šaljemo te na Ibizu! O da, mislimo ozbiljno!

Pobjednik natječaja će prije putovanja dobiti listu zadataka koju treba ispuniti kako bi što bolje doživio Split.

Svaki zadatak će snimati ili fotkati, a zadatke ćemo redovito objavljivati u brendiranoj rubrici na portalu rtl.hr.

Ukoliko ispuni sve zadatke, Heineken će nju ili njega poslati na Heineken Ibiza Final 2015.! Odlično, zar ne?