Novosti

Ralpha i Vanellope očekuje uzbudljiva pustolovina bespućima međumrežja! 'Ralph ruši internet: Krš i lom...

Ne propustite izvanredan animirani hit koji će oduševiti i velike i male gledatelje

RTL.hr
25.09.2021 13:00

Nakon događaja iz prvog dijela, najbolji prijatelji Ralph i Vanellope von Schweetz nakon posla druže se u Litwakovoj arkadi. Ralph je zadovoljan takvim životom, no Vanellope žudi za uzbuđenjima te mu otkriva da joj je dosadila predvidljivost igrice Sugar Rusha. Jedne noći Ralph se uvuče u njezinu igricu te snimi novu pjesmu. Sljedećeg dana, kada se Vanellope igra protiv igrača igrice u arkadi, volan igrice se slomi. Budući da je tvrtka koja je napravila Sugar Rush ugašena, a troškovi zamjenskog volana na eBayu previsoki, Litwak odlučuje isključiti Sugar Rush igricu, ostavljajući stanovnike igrice bez doma, uključujući i Vanellope. Uz pomoć Fix-It Felixa i Tamore Jean Calhoun, Surge Protector pronalazi domove za sve građane Sugar Rusha dok ne smisle kako spasiti igru, a Ralph i Vanellope putuju na internet, na mjesto gdje su web stranice zgrade u gradu, avatari predstavljaju korisnike, a programi ljude.

Ralph rusi internet: Krs i lom 2

Nakon šest godina ponovno smo zajedno s Ralphom i Vanellopeom u novom nastavku, u kojem oni odlaze u neistraženi i dinamični svijet interneta u potrazi za zamjenskim dijelom kako bi spasili Vanellopinu videoigricu. Poput prvog dijela, i drugi dio avanture po internetu prepun je referenci na videoigrice, ali i na neke poznate Disneyeve filmove, poznate serijale poput Ratova zvijezda", ali i Marvelove superheroje te Muppet Show". Sjajni Ralph ruši internet" 57. je animacija u produkciji Disney studija te nastavak Krša i loma" iz 2012. godine. Režirali su ga Rich Moore i Phil Johnston, bio je nominiran za najbolji animirani film na Oscarima i Zlatnim globusima, a publika i kritika bili su jednoglasni da se radi u izvanrednom ostvarenju.

Drugi dio je čak i smiješniji i dirljiviji od prvog, prepun gegova i inteligentnog humora, te se više usredotočuje na likove. Štoviše, negdje između redova možemo iščitati da se radi o satiri o našim životima na internetu, ljudskoj ovisnošću o aplikacijama, raznim uređajima koje posjedujemo, brendovima, markama te nam praktički nudi postmodernistički pogled svijeta.