Naime, ta tri formata bila su najgledaniji sadržaj na komercijalnim televizijama u ciljnoj skupini 18-49 dok je emisija Ljubav je na selu" ujedno bila i najgledaniji zabavni sadržaj na komercijalnim televizijama u ukupnoj populaciji.
Rezultati gledanosti pokazuju da je emisiju Večera za 5 na selu" u utorak navečer gledalo u prosjeku 420 tisuća ljudi dok je najgledaniji trenutak, onaj davanja ocjena, pratilo čak 620 tisuća gledatelja. Udio gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 iznosio je 25,2%.
Nakon niza neobičnih događanja na farmama kandidata 13. sezone te nakon dvostrukih zaruka s nestrpljenjem se čekao ponovni susret svih farmera i njihovih potencijalnih životnih partnera pa je tako Ljubav je na selu" u utorak navečer u prosjeku gledalo 462 tisuće ljudi dok je u jednom trenutku uz emisiju bilo 532 tisuće ljudi. Emisija je imala udio gledanosti u komercijalnoj skupini 18-49 od 31,8%.
Pregled vijesti uz Mojmiru Pastorčić u RTL Direktu" pratilo je u prosjeku nešto manje od 400 tisuća gledatelja, a postotak udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 bio je 29,8.
RTL kao glavni kanal u utorak navečer bio je gledaniji od konkurenta u udarnom terminu, kako u ukupnoj populaciji (27,4% SHR), tako i u ciljnoj skupini 18-49 (28,4% SHR).
Pred obožavateljima Večere za 5 na selu" tjedan je pun dobre zabave dok obožavatelji Ljubav je na selu" s nestrpljenjem čekaju posljednju epizodu 13. sezone, koja je na programu RTL-a u ponedjeljak, 31. svibnja.