Večera za 5 na selu", Ljubav je na selu" te RTL Direkt" bili su najgledaniji formati u ciljnoj skupini 18-49 te tako još jedan dan zaredom pokazali da su apsolutni vladari malih ekrana.
Emisija Večera za 5 na selu" ostvarila je udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 od 30,8% dok je u ukupnoj populaciji emisiju u prosjeku gledalo 450 tisuća ljudi dok su ocjenjivanje pratile 553 tisuće.
Ljubav je na selu" u ukupnoj je populaciji u prosjeku gledalo 510 tisuća ljudi, a udio u gledanosti koji je ostvarila u komercijalnoj skupini 18-49 je 34,5%. Ljubav je na selu" ujedno je bila i najgledanija zabavna emisija u ukupnoj populaciji na komercijalnim televizijama.
Odličan trend gledanosti zadržao je i RTL Direkt", koji je u prosjeku pratilo 420 tisuća ljudi, a udio u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 bio je 31,3%.
RTL kao kanal imao je u srijedu 32,4% udjela u gledanosti u ciljnoj skupini 18-49 u prime timeu, što je gotovo dvostruko veća gledanost u odnosu na glavni kanal konkurentske komercijalne televizije.