Novosti

Stoka: 'Raznio sam bombom sat na kružnom toku!'

Kapetan Jan Kerekeš večeras je ugostio repera Marina Ivanovića Stoku i modnog stilista Nevena Ciganovića, dok su u timu Luke Bulića zaigrale pjevačica i spisateljica Jelena Radan i modna dizajnerica, kostimografkinja i pjevačica Matija Vuica.

RTL.hr
18.02.2022 22:15

Prvu karticu čitao je Marin Ivanović Stoka . ''Bombom sam srušio sat na kružnom toku'', rekao je i nastavio, ''Odlučio sam proslaviti Badnjak s ekipom, obukli smo se kao Superman, Spiderman i Batman i ispod sata na kružnom toku kitili smo jelku, naručili pečenoprase, koje smo tamo jeli i nastao je prometni kolaps. Došla je i policija, novinari, a navečer smo odlučili koristiti pirotehniku, složili smo veliku petardu i raznijeli slučajno sat pa su otpale i kazaljke i stup se savinuo'', ispričao je svoju ludu priču poznati reper.

Lukin tim je zaključio da je Marinova priča istinitai bili su u pravu.

Matija Vuica, Ma lažeš

''U osnovnoj školi nosila sam lance kako bih se tukla s dečkima'', pročitala je karticu Matija Vuica . ''Kupila sam veliki lanac za pse i nosila ga sa sobom pa mi se nitko nije usudio prići'', dodala je Matija. Jani Neven nisu povjerovali u Matijinu priču, no Stoka je rekao kako je može zamisliti kao hrabru i odrješitu. Dečki su na kraju rekli da Matijalaže, ali govorila je istinu.

Neven Ciganović je ispod pulta izvukao predmet. ''Ovo je jedan od model tangica za muškarce koje sam pomagao dizajnirati. Od milja ih zovem tange – jajolovke''. Svojom tvrdnjom sve je nasmijao te nastavio:''Bio sam na faksu kad sam to dizajnirao, a pomagao sam jednom timu da ih osmisli'.'Dodao je da su i danas u slobodnoj prodaji.

Matija nije bila impresionirana, a Luka i Jelena se nisu prestajali smijati. Lukin tim je zaključio da Ciganović laže i pogodili su!

Neven Ciganović, Ma lažeš

Prvu rundu zatvorila je Jelena Radan . ''Jednom su mi dva različita automobila ostala u kvaru, u istom danu i na istom putovanju'', pročitala je karticu Radan nakon čega je prvo samu sebe zbunila i pobrkala priču pa je Janov tim već postao sumnjičav. ''Došli su po mene u mom autu, odmah smo osjetili da nešto nije u redu i vratili se doma. Nazvali smo mehaničara, uzeli kombi i krenuli, no i kombi se počeo gasiti'', rekla je.

Dečkima je priča bila previše zbunjujuća da ne bi bila istinita, a Jelena im je to i potvrdila pa je Janov tim dobio bod.

Jelena Radan, Ma lažeš

U igri Tajanstveni gost u studio je ušao Romano, kojeg su ovaj put pokušali prisvojiti Lukini gosti.

Matija je rekla da joj je Romano prijatelj koji je upao na Kraljevsku umjetničku akademiju u Londonu zahvaljujući skulpturi njezina torza. Luka je rekao da ga je odveo na konvenciju papirnatih zmajeva u Budimpeštu. Jelena je izjavila da je Romano jednom prilikom u njezinom prisustvu svirao na sušilici za rublje.

Nakon kraćeg rešetanja svi članovi Janovog tima odlučili su se za Jeleninu priču. Romano se otkrio i uistinu je bio Jelenin prijatelj koji svira na sušilicama za rublje. Janov tim je dobio bod.

Tajanstveni gost Romano, Ma lažeš

Runda Brzopotezne laži ovaj je put bila rezervirana za Luku Bulića .
''Greškom sam otišao na brazilsku depilaciju umjesto na tajlandsku masažu'', glasila je njegova tvrdnja. ''Događalo se sve u istom prostoru i najednom su mi rekli da se skinem, ali i gaće, tada sam shvatio da nisam na masaži'', ispričao je ostatak Luka.

Luka Bulić, Ma lažeš

''Koliko ja poznajem Luku, on bi na plaži konzumirao samo krafne'', siguran je bio Jan, a Luka je potvrdio da je u pravu i Janovi su odnijeli još jedan bod.
U rundi Gola istina Rene je Janovom timu pročitao istinu koja se odnosila samo na jednog člana protivničkog tima: ''Jedna osoba iz Lukinog tima napisala je tekst za ljubavnu pjesmu koja je bila hit u Srbiji''.

Jelena je tvrdila da se pjesma zvala 'Proleće', Luka je rekao da se pjesma zvala 'Zabluda' i da je za nju napisao tekst, a Matija je rekla da je pjesma iz 80-ih godina, zove se 'Ona je žena', a sama ju je i otpjevala.

Janov tim je donio odluku da je to bila Matijina pjesma, ali Luka ih je sve iznenadio otkrivši da je on taj koji je napisao pjesmu koju su potom otpjevali Tony Cetinski i Željko Joksimović.
Luka je svojom istinom osigurao pobjedu svojoj ekipi.

Tko će biti sljedećigosti Janovog i Lukinog tima, gledatelji će doznati idući petak u 21 sat.