Iako ima identičnog brata blizanca, njegove su ideje jedinstvene – zbog čega ga je Forbes uvrstio na listu 25 najkreativnijih ljudi na svijetu . Rei Inamoto , koji slovi za jednoga od najutjecajnijih individualaca marketinške i kreativne industrije, popet će se na pozornicu Dana komunikacija u rovinjskom hotelu Lone od 2. do 5. travnja, a popisu velikih imena festivala uz njega se pridružuje i Merlee Jayme , jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora prema izboru Druma za 2019 .
Neumoljiva poduzetnica i zagovornica inovacija koja svoju kreativnost koristi za dobrobit čovječanstva, Jayme je, kao glavna kreativna direktorica tvrtke Dentsu Jayme Syfu , jedna od vodećih opinion lidera . Svojim je projektom #sistergood , kojemu je cilj jačanje ženskog vodstva, pokrenula lavinu pozitivnih reakcija te sada inspirira kreativke u usponu diljem svijeta.
Utjecaj na formiranje stavova javnosti itekako ima i Inamoto. Njegov angažman u agenciji AKQA , kao i kreativna rješenja za globalne brendove kao što su Audi, Google, Nike i Xbox , pozicionirali su ju među vodeće agencije u industriji. Ovaj predavač Cannes Lionsa , kojega je i Ad Age uvrstio na svoj popis vrhunskih svjetskih kreativaca , skromno tvrdi kako je tajni sastojak njegovih besprijekornih postignuća jednostavan zen pristup koji zahtijeva etičnost, staloženost i preciznost.
Jayme će u Rovinju govoriti o staklenom stropu u industriji i kreativnom putu do uspjeha te podijeliti svoja iskustva i priče kako bi dokazala da baš svi mogu imati originalne i fantastične ideje, dok će Inamoto, kao još jedan istaknuti glas industrije, na osmim Danima komunikacija odgovoriti na pitanje kako razvijati originalna i pamtljiva kreativna rješenja koja će se istaknuti u današnjem svijetu hiperprodukcije.
Uz već spomenute Reia Inamota i Merlee Jayme , svoj dolazak potvrdili su najutjecajniji svjetski direktor marketinga Keith Weed ; dopredsjednik Ogilvyja i TED govornik Rory Sutherland ; Emmyima nagrađivani dizajner Chris Do ; donedavni evanđelist Microsofta James Whittaker ; futurolog Ari Popper , koji je imao priliku raditi i za NATO; lider u odnosima s javnošću i začetnik Holmes Reporta Paul Holmes te višestruko nagrađivani komunikacijski stručnjak David Orlic .
Više informacija o osmim Danima komunikacija i prijavama za sudjelovanje možete pronaći na službenim stranicama festivala .
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Festival DK prepoznat je kao jedan od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, provokativne produkcije te visokokvalitetne organizacije. Organizatori i ove godine jamče raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije da budu dijelom promjene. Više informacija o Danima komunikacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com .
O ORGANIZATORIMA FESTIVALA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo.
Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.