Novosti

Zašto je Antonija Blaće naglo ostarjela?

Glavni akteri kampanje su 4 javne osobe: Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski koji su prepoznali važnost ovog hvalevrijednog projekta i poklonili svoje vrijeme kako bi omogućili realizaciju kreativne ideje same kampanje.

Press
14.06.2016 08:59

Sigurno viđate starije osobe. Koliko ih poznajete? Susjedu jednom mjesečno nećak navrati u posjet. Gospođa s prvog kata tako revno ubire pričuvu, da tek ponekad u njoj prepoznate kretnje umirovljene balerine. Djeda niste vidjeli od posljednjeg rođendana, a ne živi tako daleko. Možda Vas baka koja miriše na kolače može uputiti u tajne statistike.

Ima li stariji gospodin koji stoji pored Vas u tramvaju priču za najbolji neobjavljeni roman u kojem leži ideja za poslovni projekt ili ključ rješenja trenutnog ljubavnog problema? Koliko ste se puta upitali imaju li Vam stariji ljudi što reći? Svi ćemo s vremenom ostarjeti, taj životni put ne možemo promijeniti, no možemo ga obogatiti, uvažiti i iskoristiti za dobrobit čitavog društva.

Projekt Superseniori" inovativan je model podrške kojem je osnovni cilj povećanje uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz zajedničko djelovanje i zajedničku provedbu aktivnosti organizacija civilnog društva, zainteresirane javnosti, javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini, domova i klubova za starije osobe.

Toni Cetinski, Superseniori

Zaklada Zajednički put iz Zagreba je organizator/naručitelj informativne akcije za senzibilizaciju javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice – kampanje pod nazivom SAMO STARIJI. NIŠTA VIŠE. Akcija se pokreće kao sastavni dio projekta Superseniori" u partnerstvu sa zakladom Slagalica" iz Osijeka, a u sklopu Razvojne suradnje u području filantropije i zakladništva s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva.

Janko Popović Volarić, Superseniori

Kampanja teži podizanju svijesti u javnosti o potrebama i pravima starijih osoba te društvenim i individualnim posljedicama kršenja njihovih prava. Ciljevi kampanje su poticanje aktivnog sudjelovanja starijih osoba u životu lokalne zajednice i osiguravanje uvjeta u kojima bi ostvarivanjem svojih prava te stjecanjem novih znanja i vještina ostali i postali aktivni sudionici zajednice te bili prepoznati kao bitan resurs društvenih promjena. Za sve one koji se aktivno žele uključiti i biti dio ove velike priče osnovan je Fond Superseniori, kroz koji će se osigurati transparentnost tijeka financijske podrške i njihova alokacija u relevantne programe za podizanje kvalitete života starijih osoba. Cilj fonda pri zakladama - partnerima je prikupljanje sredstava za starije i daljnje ulaganje u postojeće i buduće projekte koji povećavaju kvalitetu života starijih, socijalnu uključenost i razvoj zajednice.